Vårflickan84 skrev 2011-12-20 10:24:52 följande:
hej!
får man hoppa in här?
vi har försökt bli gravida i nästan tre år nu men lite avbrott. har haft två missfall. varit med om IVF och en stimulerad FET för att nu plussa utan hjälp! är naturligtvis jätteglad men samtidigt rädd för att något ska gå fel.... har haft småblödningar så är lite orolig. har dock tagit 5-6 olika tester och alla visar plus och starkare för varje dag. så nu hoppas vi på det bästa och håller tummarna.
jag undrar, kan man boka UL nu på en gång? eller hur funkar det? vill gärna se så att allt står rätt till liksom. ska man ringa barnmorskan också? lite jobbigt att allt händer mitt i julledigheten haha...
vet inte när jag har BF men tror att det borde vara runt 25 augusti
Välkommen!!
Jag har inte ringt MVC ännu eftersom jag har ett tidigt mf i bagaget och då fick ringa och avboka med svansen mellan benen liksom - så den här gången avvaktar jag VULet som jag skall göra idag! Men om nu allt ser ut som det skall är det MVC jag ringer direkt! (Jag gör mitt VUL på IVF-kliniken!). Är det itne ok går jag hem och gråter!
Är det inte MVC som sedan bokar in en på UL också? Kommer inte ihåg, det är så länge sedan jag var gravid med sonen!!