Inlägg från: MissSandra |Visa alla inlägg
  • MissSandra

mammalediga nyköping

Hej. Jag bor utanför Nyköping och ska ha barn nu i april. Nr 2. Vore kul att ha kontakt med andra lediga.

• MissSandra

Ja det ska bli kul att få en liten till:)!min äldsta är snart 6 år. Tiden går så fort:) vart har du flyttat ifrån?

• MissSandra

Oj Australien, vad häftigt. Ett land som man vill besöka. Varför flyttade du till Sverige igen? ( behöver inte svara om du inte vill) kg är inflyttad ifrån Stockholm jag:) men var ju över 6 år sedan så kanske inte kan kallas ny i stan längre:)

• MissSandra

Jag bor nästan granne med dig Rebecca 810:) bor i bettna nu. Vad kul med nr 2! Mår du bra nu under graviditeten?

• MissSandra

Jag gick in i v35 idag:) så nu är det nedräkning. Vad mysigt, vad köpte du då? Jag har köpt en del kläder jag med och det är så mysigt. Jag kan inte förstå att man ska få en sån liten, även om jag har haft det!

• MissSandra

Cherish: jag vet overkligt, så pass att jag inte
    ens har börjat förbereda inför kommande bebis mer än handlat lite. Och idag skickade jag ansökan till förskoleklass ( heter väl så men jag vill säga nollan) är de så stora? Tycker ju fortfarande han är min lille kille.

Annakh: välkommen! Kul att det tillkommer fler till lilla Nyköping :) vart flyttad du ifrån?

• MissSandra

Umeå, det är ju en bit dit. Men kul att det flyttar in lite fler nu. Ja det är skönt att draget blir vår. Kan man gå promenader och njuta av solen:) behöver lite färg, haha:)

Men vad roligt att vi är några nu som är i gruppen:)

Svar på tråden mammalediga nyköping