Sena på penis ovansida?
På ovansidan av min penis känns en hård sträng mitt på, från roten och fam mot toppen. Den känns tydligast när penis är lite erigerad. Är det något som är vanligt?
På ovansidan av min penis känns en hård sträng mitt på, från roten och fam mot toppen. Den känns tydligast när penis är lite erigerad. Är det något som är vanligt?
Vad jag vet är det vad som blir kvar när penis växer ihop i fosterstadiet. På vissa syns det mer på andra mindre :)
Växer ihop i fosterstadiet?
Men den syns inte, den känns som en hård sena när man trycker mot ovansidan (alltså den sida som är framåt då man står upp).
Det låter allvarligt sök upp en läkare eller en sexolog
Jag tror inte det är allvarligt. Försvinner troligen med tid. För den har väl inte varit där förut iaf så du märk det?
Den är hård som en sena och syns inte men känns när jag klämmer på ovansidan. Den har funnits länge och undrar om det är normalt.
Jag har haft det. Det försvinner. Oroa dig inte.
@Douglas Hur länge hade du problemet innan det försvann?
Jag genomgick nyligen en operation av ljumskbråck och efter denna operation så dök en sån hård sträng/ådra upp på ovansidan av min penis, från rot till förhud. Det ömmar vid penisroten och där stramar även strängen. Har haft det i två veckor nu och det blir varken bättre eller sämre.
Har läst på andra sidor om samma problem och där påstår folk att det förmodligen är en inflammerad ven/blodådra/lymfkärl. Kan det vara det?
Hur gick det sen? Har samma problem.