Vad kallar ni flickornas könsorgan?
vi kallar det "snäckan". Snippa låter så himla "taget-raktav" snopp,så det är sisådär,tycker Jag. Medans snäcka låter vackert & ser ut som en "snippa"..
vi kallar det "snäckan". Snippa låter så himla "taget-raktav" snopp,så det är sisådär,tycker Jag. Medans snäcka låter vackert & ser ut som en "snippa"..
fast snippa är ju också huxflux-påkommet.Låter som en SÅS-SNIPA tycker jag. Det är väl egentligen bra om man kommer på egna ord för tjejernas kön? (alltså egna ord,inte som Annagail tidigare sa "musen","snäckan" (men det funkar bra för oss))
för om FLER hittade på bra namn för fittan,så skulle vi ha fler att välja mellan!
Killar har minst tusen olika namn:Balle,Kuken,Kucken,snoppen,snorren,penis,petter-niklas,pillesnoppen m.m.
Tjejer ,vad har dom..? typ: Vagina,slida,fitta & framstjärt.
Ok att Snippa är ett NYTT ord i skaran "köns-namn för tjejer" men det behövs betydligt fler,så att man kan välja lite!
tjoho. Nä jag menade väl inte "hemastickande" Så sett.. Utan mer,att det borde finnas FLER "fasta"/"bestämda" namn på könet,om nån förstår hur jag menar.