• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att min semester är slut på måndag och att jag under fem veckor endast varit i London i ca fem dagar annars bara hemma. Känns tråkigt :(

• Anonym

Att det är sista semesterdagen idag och att måndagar i annat fall också suger, så det lär ju bli dubbel ångest imorgon när man ska upp...

• Anonym

Att jag inte vill bo ihop med min pojkvän längre, klarar inte av att se honom än att han rör mig längre och vi ska ha barn om cirka 2 månader...

• Anonym

Att jag har allvarliga funderingar på att käka upp alla mina sömnpiller nästa gång jag ska hämta ut nya.

• Anonym

Att jag inte orkar leva längre, vill inte ha det liv jag hade planerat.
    Bor ihop med min idiot till sambo och vi ska snart ha barn ihop, jag letar lägenhet i smyg och bara väntar på att få lämna honom.

• Anonym
    Anonym (nisse mandarin) skrev 2012-08-04 09:24:29 följande:
    Hur jag skall bli av med huvudvärken? Vet att det inte kommer att hjälpa med att ta en tablett eftersom det besök vi har nu är OTROLIGT högljud och detta besök åker inte hem förän på söndag. Detta högljuda beteende är även sena kvällar. Kan människan inte lära sig att prata i NORMAL samtalston. Detta är alltså inte ett barn vi pratar om utan en 93 årig kvinna.

Förmodligen hör hon inte så bra och vet inte att hon pratar högt.
  • Anonym

Att jag redan är trettio plus men fortfarande inte vet vad jag vill arbeta med

• Anonym
    Anonym skrev 2012-06-17 17:20:53 följande:
    Att jag är så totalt kär i en man jag aldrig kommer att få. Hjärtat värker av längtan...
    Hmm....... Ja, detta är samma "Anonym" som skriver 1,5 månad senare.

Man ska verkligen aldrig säga aldrig... Vi har ett intensivt, härligt förhållande fullt av skön sex numera.

Några dagar efter jag skrev detta inlägget höll jag kvar hans blick en stund och sen blev jag utbjuden på lunch. Sen gick det snabbt!

För att då svara på frågan; "Vad är ditt största bekymmer idag?" svarar jag: att mina pengar inte räcker för att åka iväg på en solsemester! Vilket i-landsproblem!

• Anonym

Att jag är i åttonde månaden nu och kan inte sova, är oftast trött pga järnbrist och uttråkad som sjutton, har massor att göra men ingen ork..

• Anonym

att jag inte vet hur jag ska få fd killen som vill ha mej tillbaka ska våga bli pappa och att jag inte bryr mej om jag får ta det mesta ansvaret!

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?