Vad är ditt största bekymmer idag?
Att min semester är slut på måndag och att jag under fem veckor endast varit i London i ca fem dagar annars bara hemma. Känns tråkigt :(
Att min semester är slut på måndag och att jag under fem veckor endast varit i London i ca fem dagar annars bara hemma. Känns tråkigt :(
Att det är sista semesterdagen idag och att måndagar i annat fall också suger, så det lär ju bli dubbel ångest imorgon när man ska upp...
Att jag inte vill bo ihop med min pojkvän längre, klarar inte av att se honom än att han rör mig längre och vi ska ha barn om cirka 2 månader...
Att jag har allvarliga funderingar på att käka upp alla mina sömnpiller nästa gång jag ska hämta ut nya.
Att jag inte orkar leva längre, vill inte ha det liv jag hade planerat.
Bor ihop med min idiot till sambo och vi ska snart ha barn ihop, jag letar lägenhet i smyg och bara väntar på att få lämna honom.
Att jag redan är trettio plus men fortfarande inte vet vad jag vill arbeta med
Att jag är i åttonde månaden nu och kan inte sova, är oftast trött pga järnbrist och uttråkad som sjutton, har massor att göra men ingen ork..
att jag inte vet hur jag ska få fd killen som vill ha mej tillbaka ska våga bli pappa och att jag inte bryr mej om jag får ta det mesta ansvaret!