• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

Vilken restaurang vi ska äta på (är min födelsedag idag)

• Anonym

Skatten. Kollar mitt konto var femte minutDrömmer Samma sak varje år. Att jag aldrig lär mig. 

• Anonym
    HäxanSurtant skrev 2012-06-04 13:55:45 följande:
    Att jag försöker sluta röka!!!!! Paniken, rädslan för att inte fixa det, svika mig själv och sen känna mig värdelös, fasar!!!!!!!!
    Du behöver bara en rejäl jävla omgång xxx så att du får annat att tänka på.
  • Anonym
    HäxanSurtant skrev 2012-06-04 18:25:26 följande:
    hehe ja andra experter har också gett det rådet, söker med ljus och lykta efter lämpligt högst virilt offer att bedriva otukt med, känner du någon?
    Jora haha. Är det skavsår i råttan du vill ha så fixar han det. Tomte
  • Anonym

Fraktur på högerarmen. Har verkligen inte tid med detta nu. Slipper gips, men får inte anstränga armen på tio dagar, sedan saaaaakta öva upp den i 1,5-2 månader. Jag som ska flytta efter midsommar och har massor att göra.

• Anonym

Att mina sista pengar är slut och nu måste jag tigga pengar från min sambo -.-

• Anonym

Att vi har inga pengar alls kvar men väntar på skattepengarna, trodde de skulle dyka upp idag men inte. Får fira nationaldagen med makaroner och köttbullar. Hade tänkt gå på bio och allt...men det sket sig.

• Anonym

Ligger efter med jobbet och trots influensa kämpar med att hinna med allt.

• Anonym

Att jag tror sambon har någon annan bakom min rygg, nu raderar han alltid data-historiken och tar alltid med sin mobil överallt, förut var han alltid inloggad på fb på den gemensamma datorn men nu har han slutat med det, hoppas att det inte stämmer, jag som är gravid :S

• Anonym

att jag och exet inte har blivit sams igen!!!

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?