• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att jag ska lämna min sambo mitt under graviditeten

• Anonym

Att mamma är arg att jag inte berättade att jag hade klamydia!!!!!!!! plus att hon var bortrest då när jag fick beskedet!

• Anonym
    Themis skrev 2012-05-19 17:55:05 följande:
    Hur har hon med det att göra, ni delar väl inte partner hoppas jag? Foten i munnen
    nej, absolute inte! Hon är ihop med min pappa!
  • Anonym

Träffade en kille på Cinderella i Torsdags, trodde vi skulle ses på hemresan men såg inte till honom, mycke folk. Vet bara att han heter Mats bor i Dalarna och är född -66. Inte lätt att spåra. Han åkte i en buss i från Dalarna, vilka bussbolag finns det? Nån som har tips på efternamn och ort?

• Anonym

Är arg på mitt ex.... vet inte om jag ska tillbaks honom! Efter vårat första break fick jag klamydia!!!

• Anonym
    Themis skrev 2012-05-20 18:01:34 följande:
    Gillar du klamydia och killar som har osäkert sex?
    Först vill jag veta hela storyn.... =( Absolute inte, det här en av dom värsta sakerna som har hänt i mitt liv!!! =(
  • Anonym

Att min mans hjärtproblem ger mer symptom och successivt blir värre.

• Anonym

Det vanliga "vad ska jag göra med mig själv och mitt liv, ska jag studera, eller ska jag resa, eller ska jag åka dit eller göra det". Alla dessa val! Och idag ska beslut tas. Men man får vara glad men ens har möjligheten att välja antar jag.. Men ack så läskigt det är ibland!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-05-21 10:30:19 följande:
    Att min mans hjärtproblem ger mer symptom och successivt blir värre.

:( hoppas han bättrar sig snart!
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?