Vad är ditt största bekymmer idag?
Att han kommer ALDRIG sluta ljuga till mig
Att han kommer ALDRIG sluta ljuga till mig
Jag känner mig jämt så malplacerad. Var? Överallt. I samhället. I familjen. Bland vännerna. Jag har riktigt underbara vänner men ja emellanåt känner jag mig malplacerad även där. Min självkänsla är inte den bästa. Ofta känner jag mig dum och korkad. Varför kommer inte jag ihåg ens hälften av saker som andra minns? Varför har jag så svårt med siffror? Jag förstår inte. Och känner mig malplacerad. Suck.
Att tiden till äl går sakta, och att jag inte ens vet om jag har äl denna månaden. Har pco och gör just nu utredning och kommer få hjälp annars med pergo Men det går seeeegt.
Att jag har en lång vecka framför mig med min praktik, bara ledig en dag och jobba långa dagar. Tycker överlag det känns jobbigt med praktik men snart är den över, bara 1,5 vecka kvar
killens jävla otrohet!
FKs utbetalning är sen igen och de vägrar svara på mail om varför utan hänvisar istället till att jag ska ringa dem. Jag äger ingen telefon.
Att jag är ihop med världens idiot som är otrogen!!!
Ska prata med honom, men jag har lust att lägga ut hela hans jävla mejl till tjejerna!
Att är ja sååå gammaldags eftersom jag vill inte delar honom med någon annan
Jag är såååå trött och måste iväg till jobbet,hela dagen. Fy fan vad jag bara vill dra täcket över huvudet!