• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att det ska vara så svårt, en av dem som gnällt mest om någon annan inte gjort sitt jobb har börjat göra precis likadant, skiter i när man frågar efter det h*n lovat göra, man får inget svar, och när man får svar får man något snäsigt till svar. H*n skulle bla skicka en adress till mig för två månader sedan. Fortfarande inte fått den trots tjat.
    Hur svårt kan det vara? Fuck.

• Anonym

Att vågen står still... Jag vill ju NER och fort ska det gå! =)

• Anonym

Dagens käftsmäll vill jag ge till min sambos systerdotters styvmamma som är en elak jävla häxa. Hon är så fruktansvärt elak mot sin styvdotter så hälften vore nog för att bli polisanmäld. När hans systerdotter fick sin första mens började häxan kalla henne för smutsig hora. Vem av dem är det som är mest smutsig och horig? Styvdottern som aldrig haft sex eller häxan själv som haft sex en massa och dessutom har flera barn!!! Jag vet inte om jag är mest förbannad på styvmamman eller pappan som låter sin fru misshandla hans dotter på det här sättet år ut och år in. Nu har tjejen äntligen blivit 18 men hon är så kuvad att hon inte vågar flytta därifrån. Jag hoppas hon börjar plugga på högskola på en ort så långt hemifrån så att hon MÅSTE flytta.

• Anonym

Att min stora kärlek bor 60mil bort...

• Anonym

Att jag med största sannolikhet har ca 38 graders feber=jag har febervärk i kroppen. Inte alls roligt. Vi har ju babysim imorgon =(

• Anonym

Att pojkvännen är i Las Vegas och jag tycker det känns som det är 7år kvar tills han kommer hem(som är på söndag morgon tror jag)

• Anonym

Jaha då var sexdebuten sedan vårat barn blev till avklarat. Han tjatade sig till det. Min kropp har inte sagt hej sexlust ännu, jag hade feber, hosta och en rinnande näsa men sex det skulle han ha. Jaja.

• Anonym

Min man har gått i väggen o blivit sjukskriven ytterliggare 4 veckor till...
    Nästan alla sparade pengar har gått åt, då vi inte kommit i balans med f-kassans utbetalningar.

Dottern tar studenten till sommaren o jag känner att tiden bara rinner iväg....

• Anonym

Jag vet att jag kan göra det här. Jag behöver bara lite guidning och puffar i rätt riktning om jag börjar gå vilse. Varför ska det vara så svårt för folk att puffa på en INNAN man trillar iväg helt åt pipsvängen och VARFÖR sitter man och lyssnar och deltar i att skriva inköpslistor men inte delger sina tankar och planer om att det behövde letas grejer direkt, att det var mer bråttom än vi andra förstod. Jag blir så trött.

• Anonym

Ahmen va***n, hur svårt kan det vara att ge ett litet svar? Jag ställer en fråga men får inget svar. Det är bråttom med svaret då det måste beställas NU, inte om en vecka, inte om tre veckor, NU

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?