Vad är ditt största bekymmer idag?
Ekonomin
Ekonomin
Mmmm tack för kaffet eller nåt. MIsstänker att ungen antingen är sjuk eller håller på att få tänder. Hon skruttar med sömnen, dreglar lite mer, har plötsligt börjat använda mig till napp, hon VÄGRADE somna ikväll och nu ligger ungen och vrålar som en stucken gris igen vilket hon gjorde i 45min i bilen hem efter att vi hade bytt däck. Jag slängde till hennes pappa en nappflaska så han får vara förälder en stund. Jag pallar inte. Jag längtar efter min glada lilla bebis. Var är hon? Och nej jag misstänker inte någon allergi då hon är glad på dagarna. Hon har blivit så sabla svår att natta bara senaste två månaderna=jag har inte sovit ordentligt under denna tid
Att jag inte kan ha skönt sex med min sambo för att jag börjar bli så stor nu! (Gravid vecka 29)
Jaha här sitter jag nu med mitt barn sovand ei bärschalen, så fort jag lägger ner henne börjar hon skrika som en vettvilling. Det är nog tänder på väg =( Första två tänderna fick hon utan problem alls. Det verkar inte ens klia i munnen på henne då
Är jättekär men killen har inte skickat god natt sms som han alltid gjort sen vi träffades nu skicka han precis som om inget har hänt
Att vi måste handla mat tills ikväll och kommande veckan och jag är totalt otaggad på att duscha, torka håret och göra mig i ordning och skriva ner allt som behövs. Vill bara slöa framför några filmer hela dagen egentligen.
Helgen har bestått av: stress över att inte hitta en jätteviktig nyckel, självhat för att jag har så dåligt minne, irritation för att svärfar inte svarade i telefonen så vi kunde berätta om nyckeln särskilt som HAN hade nyckeln hemma hos sig! och idag blev jag utskrattaf för något en annan persom sagt och bestämt. Och sonen har inte sovit på hela nateen. Tack så hemskt mycket för den här helgen.
Att jag har varit hemma "mina" dagar nu, men fortfarande inte känner mig tillräckligt pigg för att jobba. men jag är samtidigt inte tillräckligt sjuk för att kunna vara hemma mer heller...