• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

Blankett ansökan till familjerådgivning beställd. Jag hoppas verkligen vi får en tid rätt snart. Vi behöver få lite verktyg i att kommunicera bättre med varandra. Detta har jag velat länge men karln har vägrat men igår kom han själv med förslaget.

• Anonym
    Anonym (Mimmi) skrev 2012-04-11 22:01:37 följande:

Vilka bortförklaringar jag ska använda den kommande tiden när man "måste" gå och fika på jobbet men jag inte vill det då de frågar. jag tycker att det är slöseri med tid, jag skulle aldrig umgås privat med mina tråkiga kollegor.

Du har för mycket att göra så du måste jobba, du har en tandläkartid/läkartid, säga som det är att nej jag har inte lust med det idag men gå någon gång ibland, är det köpefika? Säg att du hade otroligt mycket räkningar den här månaden så du måste hålla lite i slantarna
  • Anonym

Jag är lite trött på en person som hela tiden gnäller på andra som inte gör det dem ska men h*n gör själv inte det h*n lovat. Jag måste ha ett papper senast imorgon bitti av henom men får inte ens tag i människan.

• Anonym

Mitt största bekymmer är att en finne på hakan nog kommer på plats 100 på bekymmerslistan...

• Anonym

Jag är så trött att jag är yr i huvudet. Jag har fått svårt att somna igen på kvällarna och vaknar mitt i natten och tankarna snurrar. Inte bra.

• Anonym

Att jag bara lurar mig själv hela tiden. Att jag tror (i ett visst specifikt fall) att allt kommer att bli som det en gång var. Vilket det aldrig kommer bli

• Anonym

Fredag den 13. Jag backade in i en lyktstolpe. Inga större skador men oj jag vet inte vad som har hänt när sambon frågar imorgon....

• Anonym

Inget bekymmer direkt.
    Men min 3-åring har fått för sig att pipa som en kattunge hela dagarna. Kan ta flera timmar innan han säger nåt riktigt ord. Går bara runt och piper och pekar. Står snart inte ut längre Skrikandes 

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?