Vad är ditt största bekymmer idag?
att jag just nu mår jätteilla och jag e inte gravid=(
att jag just nu mår jätteilla och jag e inte gravid=(
Om vi ska äta lunch innan vi åker in till Göteborg eller om jag ska ta med vår lunch till mitt jobb, ska ändå parkera där när vi ska in till stan.
Min sambo vill vara föräldraledig men han har så kass lön så att om det ska gå ihop måste jag jobba 150%. Så himla många dagar har vi inte kvar på föräldradagarna och jag vill ju helst att de ska räcka ett tag till utan att vi skaffar ett barn till, jag vet inte om min kropp skulle klara av det. Ryggen pajade under graviditeten nu....
Don't worry, be happy!
Jag är så ledsen för syrrans ena gamla klasskompis skull. Ena barnet har en massa kramper. Läkarna säger att de testat för allt så VAD är det dem missar? Vad är det för något dem inte kollat? De medicinerar men ingenting hjälper =/
Jag känner mig som en otacksam skit just nu. Svärmor köpte en ASFUL klänning till dottern. 1. Den var ful. 2. Sätta en lång klänning på ett krypande barn? Nej, det går inte särskilt bra.
Sambon kom hem ifrån sin syster. Hon har lånat ut kläder igen. Flera av klädesplaggen var i den förra storleken. Sedan var ALLT rosa, klänningar, spetsar och skit bara för att vi fick en dotter. OCH ett par "shorts". Jag säger "shorts" för det såg mer ut som ett par trosor i jeanstyg. De var fruktansvärt korta. Jag vill inte ha så korta shorts på min dotter. Hon hade även gett oss kläder, nya kläder. I dålig kvalitet, LÅNGA rosa klänningar. Återigen, långa klänningar på ett krypande barn? Nej, det fungerar inte så bra. Och jag är allergisk emot rosa och spetsar...... Så av kläderna är det kanske 10% som kommer bli använt... Resten kommer ligga nerpackat i källaren tills det är dags att skicka tillbaka skiten. Det är ju snällt att låna ut kläderna, jag vågar knappt använda dem på dottern eftersom svägerskan ska ha tillbaka ALLT i samma skick som det kom... Vi fick med oss tre jätteIKEAsäckar med kläder förut. Det enda vi vågat använda var några jeanspar som ligger och väntar på att dottern ska växa i dem. Varför ska vi behöva lagerhålla hennes kläder bara för att HON ska spara dem till sina barnbarn (!)... Hennes barn är idag 7-4 år gamla.... Vill hon spara skiten kan väl hon spara det hemma hos sig. Vi har inte ens plats med de kläder vi har nu.
att jag måste vara social och trevlig mot massa gäster fast jag egentligen bara skulle vilja ligga i sängen och ta det lugnt efter en extra hård arbetsvecka..
Att min 4-åring inte ska få nåt syskon. Att jag ska få en hjärtattack av min just nu ohållbara arbeta stress. Pratat med chefen många gånger men inget hjälper. Hade gärna bytt detta mot en finne...