Vad är ditt största bekymmer idag?
Och att jag dessutom återigen gjort bort mig inför den person som jag minst behöver göra bort mig inför
Om jag kanske är gravid och hur jag isåfall ska framföra det till sambon då jag vet han inte vill ha fler barn..:/
Jag måste inte just idag men nån gång snart bestämma om jag ska lägga ner min kiosk...
Att jag känner mig så oerhört rastlös.
Att min kropp har börjat visa tecken på att jag ska ha mens snart och min syster kommer hit över påsken och vi ska till badhuset med min dotter och bada... Jag vill inte ha mens, jag vill och bada. (jag hatar att ha mens)
Vår son är nu 8 månader gammal och hans pappa har FORTFARANDE inte lärt sig att sonen inte kan somna utan amning eller välling. Hur ska man få in i det i huvudet på honom?
GAH vad trött jag blir på en person. Vi pratade igår på en förening om ett inköp. Killen står och lyssnar när vi pratar och hans fru säger att vi kan skicka ut ett sms till allihop och ha sms-omröstning om ett inköp. Killen står och hör vartenda ord. Först IDAG kläcker han ur sig att vi behöver ha ett medlemsmöte om saken.