• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

Anonym skrev 2012-03-30 22:25:17 följande:
    Att jag har slutat känna. Jag känner ingenting, jag är inte glad, jag är inte arg, jag är inte ledsen, jag är inte besviken, jag kan inte gråta, jag kan inte skratta. Att jag är helt jävla nollställd i alla lägen just nu. Inget är roligt, inget är tråkigt.
    Och att jag dessutom återigen gjort bort mig inför den person som jag minst behöver göra bort mig inför 
    Provar du nya lyckopiller? Sådär blev jag förut av en sort. Jag hade inga känslor alls. Det var som om någon hade tryckt på en avstängningsknapp.
  • Anonym
    Anonym (Ahh) skrev 2012-03-31 12:47:01 följande:
    Att vi har planerat att storhandla idag, Men eftersom det snöar och vi har sommardäck på bilen går det inte. GRRR
    När man kör på snö med sommardäck får man ta det lite mer försiktigt bara. Det är inte omöjligt att köra på sommardäck, man får vara lite mer uppmärksam helt enkelt. Och snöar det verkligen så mycket att vägarna är helt snötäckta? Kör ändå, men var medveten om att väggreppet kan vara annorlunda.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-03-31 10:56:01 följande:
    Provar du nya lyckopiller? Sådär blev jag förut av en sort. Jag hade inga känslor alls. Det var som om någon hade tryckt på en avstängningsknapp.
    Nej äter inte och har aldrig gjort. Men det har hänt mycket på kort tid och nu har jag väl själv "stängt av" för att orka kan jag tänka
  • Anonym

Om jag kanske är gravid och hur jag isåfall ska framföra det till sambon då jag vet han inte vill ha fler barn..:/

• Anonym

Jag måste inte just idag men nån gång snart bestämma om jag ska lägga ner min kiosk...

• Anonym

Att jag känner mig så oerhört rastlös.

• Anonym

Att min kropp har börjat visa tecken på att jag ska ha mens snart och min syster kommer hit över påsken och vi ska till badhuset med min dotter och bada... Jag vill inte ha mens, jag vill och bada. (jag hatar att ha mens)

• Anonym
    hon mot strömmen skrev 2012-04-01 08:21:23 följande:
    Att Telia har stängt av mitt mobilabonnemang istället för att göra om det till refill.  Jag SKA ha tillbaka mitt mobilnummer som jag har haft sedan slutet av 1990-talet.   *arg så jag kokar*
    Men blä på dem. Det lyckades Comhem med med mitt bredband förut. Första gången de tabbade sig mot mig var när jag skulle flytta in här i min lägenhet. Jag mailade dem och beställde bredband ifrån 060101, alltså 1/1-06, första januari 2006. (jag skrev alltså datumet på dessa sätt i mailet för att det inte skulle kunna misstolkas eller läsas fel. Jag flyttar in den 2/1. Jag får inte igång mitt internet, jag försöker och försöker och försöker i flera dagar. Till slut ringer jag dem efter nästan två veckors krånglande (jag borde kanske ha ringt tidigare) och då kläcker dem ur sig att men vaddå, du har ju beställt ifrån den tolfte!!!! Naturligtvis fick jag betala för en hel månad när jag bara hade internet i två veckor den månaden. Andra gången de tabbade sig var när jag skulle uppgradera hastigheten, jag beställde och internetet stendog. Jag ringde dem flera gånger, vis av mitt första misstag, och de skyllde hela tiden på mig. Till slut tröttnade jag efter att återigen ha varit utan internet i två veckor så jag krävde att de skulle gå igenom varenda millimeter av mitt internet ifrån deras byggnad till min lägenhet och då upptäckte dem att när dem skulle starta om mitt modem med den nya hastigheten så hade dem stängt av dem ifrån dem - jag kunde inte påverka detta över huvudtaget. Naturligtvis fick jag betala för en hel månad trots att DEM återigen klantat sig och jag bara hade internet i två veckor. Jag kan tillägga att jag har fortfarande Comhem eftersom när det fungerar så fungerar det väldigt bra. Det är när det strular som det är jobbigt att ha dem
  • Anonym

Vår son är nu 8 månader gammal och hans pappa har FORTFARANDE inte lärt sig att sonen inte kan somna utan amning eller välling. Hur ska man få in i det i huvudet på honom?

• Anonym

GAH vad trött jag blir på en person. Vi pratade igår på en förening om ett inköp. Killen står och lyssnar när vi pratar och hans fru säger att vi kan skicka ut ett sms till allihop och ha sms-omröstning om ett inköp. Killen står och hör vartenda ord. Först IDAG kläcker han ur sig att vi behöver ha ett medlemsmöte om saken.

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?