Vad är ditt största bekymmer idag?
Att jag har ONT av min fibromyalgi o. RA samt oroar mig för min son som har en hörselskada samtidigt som vi önskar få honom utredd för ADHD.
Att jag har ONT av min fibromyalgi o. RA samt oroar mig för min son som har en hörselskada samtidigt som vi önskar få honom utredd för ADHD.
Att jag är grovt intresserad av en kille som är upptagen. Blä!
Att jag tror att jag inte vill leva med min sambo längre. Kärleken finns inte, passionen är död. Vi är bara vänner. Mycket bra vänner, det är det som gör det så svårt. Jag älskar honom som om han vore min bror.
Jag är rädd att mista vänskapen, han är rädd att mista kärleken. Han vill inte vara min vän om vi går separata vägar.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen och har grubblat på det här så länge men jag vet att det är dags att låta honom flyga, för det är inte rättvist att hålla honom kvar när jag inte känner som han.
Jag är bara så rädd, för han tror att jag kommer med tomma hot och när vi vart inne på det tidigare så har han blivit så hatisk mot mig, han som alltid är så snäll och fin. Jag mår så dåligt då.
För att min sambo spelade bort 50 000 idag och för att han ringde hem och grät och berättade det. För att vi haft det så här i tre år och jag orkar inte längre. Han sa att han är slut som person och vill inte leva längre. Han skulle gå ut på krogen och dricka sig full och sen skulle han komma hem, krogen stängde ett och nu är jag jätteorolig att han gör något dumt. Han svarar inte i telefonen.
Jag oroar mej redan över den där jävla julmiddagen vi ska på på lördag. Hur kunde jag tacka ja till den?! Jag vill ju INTE träffa dom som bjuder. Det är sambons kompis. Han har varit gift med min bästa vän i tjugo år men i våras kastade han ut henne. Skaffade ny, köpte hus och förlovade sej på en månad. Och nu väntar dom dessutom barn. Han har varit så satans dum mot sitt ex och snackat en massa skit om henne. Och nu ska jag på en jävla middag med han och hans nya. Helvete vad dum jag var som sa ja!
Att en man på mitt jobb tror att han är min chef och han är verkligen otrevlig. Jag undrar vad jag ska bli utskälld för idag.
Att min mormor håller på att dö, det händer när som helst, och jag kan inte vara där.
Att jag precis har haft mens men graviditetstestet visar svagt positivt vilket det inte gjorde före eller under mensen. Hundra tankar i huvudet!