• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att jag börjat samla på mig vatten och känner mig tjock. Det är livet som höggravid men det känns inte så kul nu när jag ska i väg på vattengympan snart. Ironiskt nog hehe.

• Anonym

Att mensen kom idag, två dagar för tidigt! Nu har jag passerar försökt nr 7. Fy fan, kommer aldrig bli gravid.

• Anonym

Att jag inte gick vidare till intervju till drömjobbet som jag sökt :(

• Anonym

Att jag fortfarande är barnlös efter 6 års hopplös bebisverkstad...

• Anonym

Att jag saknar en man som älskar mig...

• Anonym

Vår ekonomi är rätt kass då jag är hemma och är mammaledig, igår gjorde jag iordning kvällsmat så att det skulle räcka både till lunch idag till mig samt en lunchlåda till sambon. Han har alltså tagit med sig BÅDAS lunch till jobbet så jag måste göra ny mat. Tack så hemskt mycket. Tänk med röven bara. Just nu är vi tvungna att tänka med plånboken och det är det absolut sista han gör just nu. Förra månaden var vi tvungna att låna pengar för att köpa mat sista veckan. Jag skämdes något oerhört över detta.

• Anonym

VARFÖR I HELV**** KAN JAG ALDRIG FÅ KOMMA IN TILL ETT RENT KÖK? VARFÖR kan min sambo ALDRIG göra rent efter sig? OM han lagar maten så är det jag som gör iordning disken, är det jag som lagat maten är det jag som gör iordning disken, VARFÖR kan inte han göra det emellanåt? Lata helvete

• Anonym

Att tiden på jobbet går så inihelvetes jävla segt.

Idag är en dag när jag bara vill dunka huvudet i skrivbordet och gå hem.
    Jag älskar mitt jobb men idag är det fanimig segt ursäkta grekiskan.

GAAAAHHH!! Bara 2 timmar kvar.

• Anonym

Har jag verkligen bara två vettiga t-shirts (varav en i smutskorgen)?

• Anonym

Att jag har slutat känna. Jag känner ingenting, jag är inte glad, jag är inte arg, jag är inte ledsen, jag är inte besviken, jag kan inte gråta, jag kan inte skratta. Att jag är helt jävla nollställd i alla lägen just nu. Inget är roligt, inget är tråkigt.
    Och att jag dessutom återigen gjort bort mig inför den person som jag minst behöver göra bort mig inför 

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?