Inlägg från: Jordgubbssmak |Visa alla inlägg
  • Jordgubbssmak

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att jag är så mycket mer sugen på att äta än motiverad att banta :(

• Jordgubbssmak

Att jag inte vet vad jag ska ha på mig i morgon på arbetsintervjun och att jag missat och ringa och kolla av mitt uppdrag på tisdag :(

• Jordgubbssmak

Att jag har inlett en vecka utan att göra något i hemmet mer än att ta hand om lillen och laga lite mat efter ett mycket frustrerande bråk efter helgen där maken inte anser att "jag gör nått särskilt" och att han självklart är berättigad till att göra vad han vill (läs sovmorrnar och datortid) hela helgen eftersom han jobbar heltid och tjänar mest. OCH..jag är redan frustrerad på hur här ser ut :(

• Jordgubbssmak

Att jag seriöst håller på att dö av hunger och depression efter 5 dagar med "ren kur".
    Hur f*n fixar man en myskväll i soffan med melodifestivalen, en absolut tom mage och ett glas vatten :(
    Jag vill INTE mer!!!!

• Jordgubbssmak
    neeext skrev 2012-03-10 17:51:28 följande:
    Oj, har själv kört på ren kur men tro mig, det går över. Magen vänjer sig vid att äta mycket mindre, kämpa på!

Tackför stöd! :)
    men min mage kan inte bli mindre nu :( Jag har redan bantat 27 veckor innan jag började den här jävla mardrömskuren för att få en liten "extra skjuts"
  • Jordgubbssmak

Att jag inte kan välja vad jag ska ha på mig i morgon på andra ronden anställningsintervju.
    Samma? Helt annat? Nått liknande?

• Jordgubbssmak
    Duckan skrev 2012-03-19 21:51:08 följande:
    Mitt hår! Lockigt, grovt, strävt allt man inte vill ha. Varför fick jag inte behålla mitt raka hår jag hade en gång?!
    Åh låter som allt jag ville ha. Mitt är babyhår, tunna hårstrå, mjukt och rakt.
  • Jordgubbssmak

Att anställande chef till jobbet jag var på intervju för i tisdags inte har ringt mina referenser. Jag VILL ha det där jobbet!!

• Jordgubbssmak

Samma som i går. Ingen har ringt mina referenser vilket indikerar att det inte är mig de var mest intresserade av :( igen.... Fattar inte hur man ska få jobb som kräver massa erfarenhet när man inte får nått jobb att få erfarenhet av :(

• Jordgubbssmak

Jag fick inte jobbet! Tack för alla råd! :) gulliga ni är. Jag har en utbildning din är inriktad på offentlig förvaltning och jag hittar inte nån inom den sektorn som är villiga att ta en praktikant. Det hade jag gärna gjort annars!

• Jordgubbssmak

Oj, jag hade lätt valt alternativ 2 !
    Gå ut med kompisarna kan du göra snart en strålande försommar kväll med uteserveringar i stället!

• Jordgubbssmak

Att jag är så jäkla uttråkad och rastlös! (haha ser att inlägget ovanför har samma problem ) Det är tydligen långfredagen hela påsken igenom :(

• Jordgubbssmak

Att jag sitter fast sen en vecka tillbaks i makens förbannade sommarstuga och glor med en sjuk, gnällig och trotsig 2,5 åring medan maken är ute och fixa med allt han vill och gillar i trädgård och garage.

• Jordgubbssmak

Att jag gått upp 2,5 kg och verkligen bestämde mig för att dra in totalt tills de var borta igen och nu är sååå hungrig och sugen och uttråkad :(

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?