Vad är ditt största bekymmer idag?
Att jag är så mycket mer sugen på att äta än motiverad att banta :(
Att jag är så mycket mer sugen på att äta än motiverad att banta :(
Att jag inte vet vad jag ska ha på mig i morgon på arbetsintervjun och att jag missat och ringa och kolla av mitt uppdrag på tisdag :(
Att jag har inlett en vecka utan att göra något i hemmet mer än att ta hand om lillen och laga lite mat efter ett mycket frustrerande bråk efter helgen där maken inte anser att "jag gör nått särskilt" och att han självklart är berättigad till att göra vad han vill (läs sovmorrnar och datortid) hela helgen eftersom han jobbar heltid och tjänar mest. OCH..jag är redan frustrerad på hur här ser ut :(
Tja får säga dom vanligt idag. Att jag är arbetslös :(
Att jag seriöst håller på att dö av hunger och depression efter 5 dagar med "ren kur".
Hur f*n fixar man en myskväll i soffan med melodifestivalen, en absolut tom mage och ett glas vatten :(
Jag vill INTE mer!!!!
Att jag inte kan välja vad jag ska ha på mig i morgon på andra ronden anställningsintervju.
Samma? Helt annat? Nått liknande?
Att anställande chef till jobbet jag var på intervju för i tisdags inte har ringt mina referenser. Jag VILL ha det där jobbet!!
Samma som i går. Ingen har ringt mina referenser vilket indikerar att det inte är mig de var mest intresserade av :( igen.... Fattar inte hur man ska få jobb som kräver massa erfarenhet när man inte får nått jobb att få erfarenhet av :(
Jag fick inte jobbet! Tack för alla råd! :) gulliga ni är. Jag har en utbildning din är inriktad på offentlig förvaltning och jag hittar inte nån inom den sektorn som är villiga att ta en praktikant. Det hade jag gärna gjort annars!
Att jag känner mig så otroligt hopplös utan makt att förändra situationen. Maktlöshet är fruktansvärt.
Oj, jag hade lätt valt alternativ 2 !
Gå ut med kompisarna kan du göra snart en strålande försommar kväll med uteserveringar i stället!
Att jag är så jäkla uttråkad och rastlös! (haha ser att inlägget ovanför har samma problem ) Det är tydligen långfredagen hela påsken igenom :(
Var är det trädgårdsmässa?
Att min lille son har sin andra maginfluensa nu på en dryg vecka :(
Att jag inte får upp färgburks helvetet!!
Att jag sitter fast sen en vecka tillbaks i makens förbannade sommarstuga och glor med en sjuk, gnällig och trotsig 2,5 åring medan maken är ute och fixa med allt han vill och gillar i trädgård och garage.
Att jag gått upp 2,5 kg och verkligen bestämde mig för att dra in totalt tills de var borta igen och nu är sååå hungrig och sugen och uttråkad :(