• Tidens Sand

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att jag fått en jättefinne på axeln precis där bhbandet löper

• Tidens Sand

största problemet idag? Att bb-väskan FORTFARANDE inte är packad.. sen så har jag förstoppning igen o.o

• Tidens Sand

att jag inte kan hitta min livmodertapp längre hur jag än rotar o.o Får tjata på BM på måndag så hon kan få rota. Hon kanske hittar den xD

• Tidens Sand

Att jag än sålänge är den enda friska personen i ett hus av sjuklingar och de ska jämt i ansiktet på mig med sina baciller o.o jag vill inte ligga och krysta med influensa

• Tidens Sand

mitt största bekymmer ida är att jag hade en brutal BM istället för den ordinarie.. så har rätt öm livmoder nu. Och är lite besviken över att bebis inte fixerat sig ännu.. trots v37+3

• Tidens Sand

att bebis ligger på tvären.. BF om 15 dagar.. Och att jag gått och dragit på mig en depression

• Tidens Sand

Att det är 5 dagar kvar till BF och ungen har varken sjunkit ner eller fixerat sig o.o Här spås det en låååång övertid :P

• Tidens Sand
    Anonym skrev 2012-02-12 21:30:05 följande:
    Att det är alla <3 dag på tisdag och vi har inte råd att göra något eller köpa nåt åt varann :(
    Ni har åtminstone varandra o.o Själv missar jag min första alla hjärtans dag som gift för att ingen av oss har råd att åka till den andra. Karln bor i usa..
  • Tidens Sand
    Anonym skrev 2012-02-13 07:23:01 följande:
    Varför evdu gift med en som bor så långt bort?
    Ska flytta dit när all pappersarbete är klart men det kommer ta sin tid. Blir massa pendlande fram och tillbaka. Och well, kärleken har inga gränser tydligen. Hittade som synes min äkta hälft på andra sidan jordklotet. Synd bara att jag missar vår första alla hjärtans dag då ekonomin, graviditet och allt annat kom lite olägligt. Missade vår första julafton med. Tråkigt som fasen.

Nu är mitt största bekymmer att jag har BM-besök om två timmar och jag kan inte sluta fisa O.O jag fiser konstant!
  • Tidens Sand

Mitt största bekymmer är att mitt blodtryck har åkt iväg från stadiga 120/80 till 130/93 och trots iskall dusch så är både händer och fötter stora som fotbollar -.-

I övrigt är bekymret att min rygg kliar och jag kommer inte åt att klia.

• Tidens Sand
    Helle333 skrev 2012-02-18 23:45:12 följande:
    Arsch. Jag håller en tumme på att det sätter igång på riktigt. Jag minns hur frustrerad jag blev när jag var i samma situation. Jag hade ändå "bara" förvärkar i tre dygn. Det var igång regelbundet hela nätterna men avtog alltid nästan exakt kl.7.30 och så hade jag bara en värk i timmen dagtid och så körde det igång och blev regelbundet igen vid 22.30-tiden, var regelbundna fram till 7.30 ja osv tills dagen det äntligen körde igång på riktigt kl.16.00 på måndagen.
    samma har jag med. de håller i sig under natten, men så fort klockan är runt 10 på förmiddan så är de väck. frustrerande som attans. sen ör de igång igen sakta men säkert efter 5 på eftermiddan.

nu är mitt största bekymmer, bortsett från förvärkarna, att jag lyckades ge mig själv ryggskott av att ta i för hårt på toa. sjukt ont i ryggen nu som tillägg till förvärkarna.
  • Tidens Sand

Att jag fått sådan horribel nackspärr av att amma.. och att jag måste vara inlindad i badlakan föt att inte mjölka ner allt jag rör vid

• Tidens Sand

Att jag har världens nackspärr från att dottern prompt vill ligga i famnen och sova. Kuddhögen bakom ryggen gör underverk för en frisk nacke xD från frisk till mosad på bara minuter

• Tidens Sand

Att min rygg och knä gör fortfarande ont.. 3 veckor efter förlossningen o.o EDA-försökshålen i ryggen ömmar fortfarande och högra knät krasar som knäckebröd. Foglossningen är dock borta tack och lov :P

• Tidens Sand

mitt största beskymmer idag är att min hy är så torr att jag flagnar. får inhandla nån sorts återfuktande tvål eller nåt. för alla slemhinnor, skrev, näsa, mun, mm är så torra att de kliar medans resten av hudkostymen flagnar.

några tips för att förbättra detta?   

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?