Vad är ditt största bekymmer idag?
Att jag fått en jättefinne på axeln precis där bhbandet löper
Att jag fått en jättefinne på axeln precis där bhbandet löper
största problemet idag? Att bb-väskan FORTFARANDE inte är packad.. sen så har jag förstoppning igen o.o
att jag inte kan hitta min livmodertapp längre hur jag än rotar o.o Får tjata på BM på måndag så hon kan få rota. Hon kanske hittar den xD
Att jag än sålänge är den enda friska personen i ett hus av sjuklingar och de ska jämt i ansiktet på mig med sina baciller o.o jag vill inte ligga och krysta med influensa
mitt största bekymmer ida är att jag hade en brutal BM istället för den ordinarie.. så har rätt öm livmoder nu. Och är lite besviken över att bebis inte fixerat sig ännu.. trots v37+3
Att jag inte kan sova för att tårarna rinner bara. Saknar min man något förbannat
att bebis ligger på tvären.. BF om 15 dagar.. Och att jag gått och dragit på mig en depression
Att min ischiasnerv har hamnat i kläm och det känns mindre mysigt i ena benet :P
Att det är 5 dagar kvar till BF och ungen har varken sjunkit ner eller fixerat sig o.o Här spås det en låååång övertid :P
Mitt största bekymmer är att mitt blodtryck har åkt iväg från stadiga 120/80 till 130/93 och trots iskall dusch så är både händer och fötter stora som fotbollar -.-
I övrigt är bekymret att min rygg kliar och jag kommer inte åt att klia.
Att mina förvärkar inte kan stabilisera sig och övergå till riktiga värkar -.-
Att jag fått sådan horribel nackspärr av att amma.. och att jag måste vara inlindad i badlakan föt att inte mjölka ner allt jag rör vid
stygnen har börjat klia. otroligt obekvämt
Att jag har världens nackspärr från att dottern prompt vill ligga i famnen och sova. Kuddhögen bakom ryggen gör underverk för en frisk nacke xD från frisk till mosad på bara minuter
Att min rygg och knä gör fortfarande ont.. 3 veckor efter förlossningen o.o EDA-försökshålen i ryggen ömmar fortfarande och högra knät krasar som knäckebröd. Foglossningen är dock borta tack och lov :P
mitt största beskymmer idag är att min hy är så torr att jag flagnar. får inhandla nån sorts återfuktande tvål eller nåt. för alla slemhinnor, skrev, näsa, mun, mm är så torra att de kliar medans resten av hudkostymen flagnar.
några tips för att förbättra detta?