• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

Mynta skrev 2011-12-13 19:40:54 följande:
    Xbox. Tror fan att det förstör mitt förhållande...
    Ja det där jäkla spelandet. Vi hade ytterligare ett bråk om det härom dagen...suck.
  • Anonym

Att jag r arbetslös och min karl är ett egoistiskt svin.

• Anonym

Att bm inte lyckas få in en spiral i mig..

• Anonym

att jag är sjuk men ändå får styra familjen och fixa med tvätt, lite disk och städ när mannen tar hand om barnen..... Jag gör ju ALLT i vanliga fall... Jag kan fan gå och bajsa och ta hand om tre barn. Är jag hemma så säger han... nu ska jag gå på toa... kom och passa barnen... suckfuck!

• Anonym

Att jag måste hålla mig vaken iaf till 9 innan jag kan gå och lägga mig. Och att jag är törstig men det känns jobbigt att gå till köket. Ska gulla med maken att hämta vatten till sin gravida fru. =)

• Anonym

Att jag slarvat med maten i flera dagar nu och inte fortsatt att gå ner i vikt som jag vill..

• Anonym

Att mensen kommer troligen komma i helgen. Att jag alltså troligen inte är gravid. Igen.

• Anonym

Att vi inga pengar har och maten är slut.

• Anonym

Att jag inte kan låta bli att sitta i vissa trådar där folk lägger ut sina gravtester som givetvis alltid är negativa men  i verkligheten syns faktiskt ett streck. Vad tror ni? Jooo gumman jag ser ett. För att några dagar senare får de en blödning, det var nog tidigt missfall.

Jo jo.....stör ihjäl mig men kan inte låta bli.

• Anonym
    stjierna skrev 2011-12-16 08:16:29 följande:
    At BM inte kan avgöra om bebisen ligger med huvud/rumpa ner eller i tvärläge nu i v 36 känns som en littet bekymmer idag, faktiskt. O mitt sjukt låga blodtryck som ställer till det :/
    min dotter vände sig två gånger sista två veckorna(födde BF+4), och sen två gånger under förlossningen coh då var det ändå TVILLINGAR i magen!   Så oroa dig inte! (lång tid kvar också ju.. tillräckligt lång tid att hinna vända sig flera gånger till)
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?