• Fiyalia

Vad är ditt största bekymmer idag?

Barn med magsjuka - inte sovit pga detta(ehm och andra anledningar) på två nätter och har ett lektionspass imorgon som jag måste förbereda i min kreativa anda.

• Fiyalia
    Anonym (röka el ej) skrev 2011-12-02 16:47:13 följande:
    om ja ska röka eller inte, så röksugen vart rökfri i 1 år, men idag gått isär med sambon och vill RRÖÖKKKAAA
    Hmmm. Skönt att du tog dig ur det förhållandet, med tanke på att seperationen är ett mindre problem än rökningen!
  • Fiyalia

Att jag förbereder måndagens lektion väldigt okoncentrerat. Och det är ert fel.

...försöker imponera med en massa skitsnack? Vännen jag är inte dum, så ät nu upp vad du har sagt...
  • Fiyalia
    Tidens Sand skrev 2011-12-03 16:41:39 följande:
    Att jag inte kunnat sova pga sammandragningarna som hållit mig vaken under hela natten. Så har trötthetshuvudvärk och fullständigt matt i hela kroppen. Hoppas innerligt att jag lyckas sova lite denna natt istället.
    Kämpa på! :)
    ...försöker imponera med en massa skitsnack? Vännen jag är inte dum, så ät nu upp vad du har sagt...
  • Fiyalia

Jag mår så sjukt dåligt över hur illa grisar behandlas i avlingssyfte för spannmål.

...even though people are crazy, nothing nowadays amazes me...
  • Fiyalia

Att jag inte sovit men ändå så gärna vill ut och dansa! Jag hoppas att jag håller hela vägen och inte slutar här hemma i soffan redan innan utgång :)

• Fiyalia

Att mitt piano antingen är ostämt eller att Michael Nyman strulat till det när han skrev Big My secret. Eftersom han är helt underbar misstänker jag mitt piano. Lagom till Jul - man kan kanske önska sig att få det stämt! :)

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?