Inlägg från: Lindaskrinda |Visa alla inlägg
  • Lindaskrinda

Vad är ditt största bekymmer idag?

Anonym (Tårar) skrev 2011-12-11 21:35:10 följande:
    Att min 19-årige son håller på att knarka ihjäl sig.  Det är inte en fråga om det händer det är en fråga om när...Han vill ha hjälp men det verkar segt.
    LVM  om det är akut? 
  • Lindaskrinda
    Anonym (Ananas) skrev 2011-12-13 15:07:25 följande:
    Att det snart har gått ett och ett halvt dygn sedan hinnsvepningen och barnet vill fortfarande inte ut! JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DET HÄR!

Jag lider verkligen av min graviditet. Graviditeten har gjort mig SÅ sjuk, jag skulle bli dödligt tacksam om jag bara fick sova EN timme....men icke, det känns som jag är dömd till döden, JAG SKA FAN ALDRIG MER HA BARN, jag h a t a r  det här, jag klarar inte det här ....*gråter*
    Men om du inte får sova kan du få hjälp med det om du är helt slut?
  • Lindaskrinda
    Anonym (Ananas) skrev 2011-12-13 15:24:46 följande:
    Jag får lergigan sedan 2-3 månader tillbaka, men dom hjälper inte längre, trots att jag ibland tar mer än vad som är utskrivet... Kroppen har ju en förmåga att vänja sig vid det preparatet lite för fort när det kommer till dåsigheten. =(
    ok men du måste få vila om du ska orka föda barn, ring till förlossningen.. de kan erbjuda dig att få sömnmedel så du får vila inför förlossningen.
  • Lindaskrinda

att min sömn är helt fucked up. Utan sömnpiller sover jag inte förräns bortåt 2-3 och med sömnmedicin somnar jag med vaknar 4-5..

• Lindaskrinda

att vissa människor är så otroligt rädda för saker de inte har någon kunskap om, men istället för att erkänna rädslan har de ett behov att trycka ner andra!!

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?