• Moonis

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att vi får betala 240:- för en borttappad hyrfilm från Lovefilm när den kostar nästan hälften bara att köpa ny i butik Skrikandes 

• Moonis
    sweetbird skrev 2011-12-01 10:25:42 följande:
    att jag är sjuk.
    att jag inte känner mig speciellt gravid i dag :-/
    att 2 åringen här hemma är sjuk
    hunden har ätit nått äckligt ute . och spyr nu :-/
    att lillen tömde en hel idomin salva tub i går och kleta in hela ansiktet och håret. går inte att tvätta ur håret!
    att soffan är helt vit av salva!
    att han vägrade sova i går så det vart mycket spring upp för trappan i går . vilket gör aytt jag är extremt trött i dag
    jag somnade i hans mini säng i natt när han vaknade . kan säga att jag har ont i ryggen haha

nu står han o skriker . bajsi bajsi i blöjan.
    så det blir väll att avrunda här :D haha ungar är väl härliga :D
    Enda som hjälper på håret är nog Yes, två gånger eller så hehe
  • Moonis
    Anonym (ångest) skrev 2011-12-10 12:36:02 följande:
    Att mitt barn är sjukt och kommer aldrig att bli bättre.
    {#emotions_dlg.flower}
  • Moonis
    Anonym (ja) skrev 2012-01-10 18:33:28 följande:
    om jag ska imorgon ringa på en lägenhet jag fått erbjudande på.
    den är 15 kvadrat större, har badkar, 300 kr mer i hyra, hörnlägenhet, ett par våningar upp med hiss och utsikt/balkong mot skogen, med granne ovanför och under.
    Finns även en liten klädkammare.

den jag bor nu är 15 kvadrat mindre, ingen badkar, 300 kr mindre i hyra, hörnlägenhet, bv med barnvagnsförråd. iskall lägenhet, balkong mot ett dagis och en väg.
    Finns ingen klädkammare.

Vet inte om bytet vore värt det! Är bara 300 meter bort. Känns jobbigt att få ihop folk som hjälper med flyttlass, pappersjobb osv.
    Låter värt det i mina öron =) Vi har flyttat en trappa ner bara. Nära och bra!
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?