Inlägg från: Anonym (Ångest) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ångest)

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att jag måste ta min dotter till ett plågsamt besök hos ögonläkaren som inkluderar ögondroppar.

Att jag måste skriva ett svar till en rätt krävande förälder till en av mina elever.

Att jag verkligen måste skriva klart protokollet till HSB styrelsen.

Att jag måste göra slut med killen jag dejtar. Han är superkär i mig men det klickade inte riktigt för mig. Ångest!     

• Anonym (Ångest)

Vad jag ska göra av min framtid.

• Anonym (Ångest)

.. Och jag har fan också en finne på hakan!!!

• Anonym (Ångest)

Att jag har världens ångest för att några arbetskollegor är sura på mig för att jag ansökt om så många lediga dagar i jul. Har ansökt om att vara ledig i 8 dagar. jobbar på en förskola som resurs till ett barn och det barnet är inte där och det är dessutom väldigt lite barn på förskolan i jul så jag tänkte att jag hellre skulle vara hemma med mina barn men det blev sura miner på jobbet och nu har jag världens ångest.

• Anonym (Ångest)
    Anonym skrev 2011-12-08 17:21:46 följande:
    Vad har de med att göra om du är ledig eller inte?
    Ja vi jobbar ju tillsammans men de kanske är avensjuka eller så tycker de att all ska vara lika. Men jag har ju erbjudit mig att ställa upp och jobba om det behövs. Fattar inte heller problemet
  • Anonym (ångest)

Att mitt barn är sjukt och kommer aldrig att bli bättre.

• Anonym (Ångest)

Hur jag ska få barnen lugna på kvällarna. Grannen har klagat och barnen lyssnar inte när man säger till.

• Anonym (Ångest)

hur jag ska tacka nej till festen min man ska gå på och som jag är bjuden till. vill inte gå.

• Anonym (Ångest)

Att jag måste ringa jobbet imorron och säga att jag inte kommer på hela veckan. Både mitt barn och jag är sjuka. Har vabbat sen i Måndags och har inte varit borta mycket. men jag är rädd att mina kollegor ska bli sura. :(

• Anonym (Ångest)

att min son aldrig blir frisk måste vabba imorron IGEN :(

• Anonym (Ångest)

Att min son fortfarande är magsjuk

• Anonym (Ångest)

att jag måste ringa jobbet och säga om jag ska komma imorron men jag vet inte det förrens sonen bajsar. (han har haft diare) men tänk om han inte bajsar alls då

• Anonym (Ångest)

Att min dotters kompis alltid stannar så sent när hon är hos oss och leker. På helger kan det bli ända till 21.00. De är 9 år.

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?