• My Girls

Vad är ditt största bekymmer idag?

ekke skrev 2011-12-04 16:27:02 följande:
    hela min provisoriska fyllning till den rotfyllda tanden lossnade precis. dyrt både i tid och pengar :(
    Känner med dig... och vet tyvärr precis hur det känns med dessa tänder...
    Youth is a wonderful thing. What a crime to waste it on children.
  • My Girls

Quiet thoughts. Jag kan inte i min vildaste fantasi tänka mig hur du känner dig just nu...
    beklagar så hemskt. 

• My Girls

Mitt största bekymmer är att jag saknar min bror. Han är för många mil ifrån...några hundra bara.

• My Girls
    LillaLady skrev 2011-12-06 07:19:33 följande:
    kärleksproblem.. Varför kan killar inte bara berätta hur de vill ha de?
    och ändå sägs kvinnor vara jobbiga som bara ska prata om allt Tänk om en del karlar åtminstone skulle prata lite grann...?
  • My Girls
    LillaLady skrev 2011-12-06 08:07:14 följande:
    ja precis, hur svårt ska de va. Speciellt när dom har snackat mycket innan o sen helt plötsligt blir jättetysta.!
    o sen säger han till mig att jag ska va lugn o chilla. EEEH.. asså.. Blir tokig Skrikandes
    Oh ja. Det är lätt att prata om allt annat förutom om det som var viktigt just där och då att lösa. 
  • My Girls
    HäxanSurtant skrev 2012-01-09 01:39:36 följande:
    Ja inte var det kul. Hon stelnade som en pinne, flämtade efter luft innan hon bara skrek rakt ut. Det var det näst hemskaste ögonblick jag haft ännu som förälder. :(
    Inte roligt...beklagar. Jag ville inte att vår dotter skulle se när vår katt var döende i cancer... fick inte tid hos veterinär så vakade med henne mycket sista dygnen. Så hemskt att se...helt tom i blicken och stel när hon försvunnit. Att förklara sen vad som hänt var så himla tufft...
  • My Girls

att jag sovit som en kratta, precis som bebis och funderar på att omboka bvc...synd bara att vi redan gjort det en gång...har testat allt, men nej. Dra på dygnet trots det fungerar bäst och snart kommer storasyster upp. Tror jag lånar soffan hos mor idag...

• My Girls
    Anonym (ja) skrev 2012-01-16 22:29:46 följande:
    Inte för att trampa på en öm tå, men mjölken kanske inte mättar?
    Det kanske inte bara är mättnad? Vår lilla vill snutta och inte vara själv trots att hon äter bra och ibland får hon mat mitt i natten. Spelar ingen roll. Hon vaknar och vill vara nära iaf, men ändå sover hon bäst i sin säng.
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?