Inlägg från: Anonym (maja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (maja)

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att jag blev av med jobbet idag.... De har inte råd att ha kvar mig då försäljningen går på lågvarv just nu.

• Anonym (maja)
    ardath bey skrev 2011-12-02 08:27:06 följande:
    Att jag har sökt ett jobb som jag inte får veta om jag får eller inte. 5/10 var intervjun och det skulle vara klart i början på november...
    Du har väl ringt och frågat? Annars kan du nog utgå från att tjänsten redan blivit tillsatt, det har gått en månad nu
  • Anonym (maja)

Dagens bekymmer: vaknade till 2 illvrålande ungar (igen) kl 05.15. Vad är det med dem på morgonen? Huvudvärk på det, förkylning på G. Vardagsbekymmer m.a.o men trist ändå.

• Anonym (maja)

Att förkylningen sitter i fortfarande (mest tröttheten), men jag har varit hemma i 3 arbetsdagar redan och det är väl dags att härda ut på jobbet istället. Kanske en dum idé egentligen då jag ev riskerar att ge bort hängigheten i "julklapp" till nån arbetskamrat

• Anonym (maja)

Dagens tråkighet är att maken helt saknar julkänsla (alla högtider går bort hos honom) och han ligger och sover fortfarande, medans jag och barnen är uppe och förbereder julmys. Klappar under granen (som jag köpt), mat i kylen (som jag köpt och ska tillaga), tända ljus, lite städning kvar (som jag får göra). Tja, hoppas på en God Jul ändå

• Anonym (maja)

Att jag bara sovit 5 timmar.. Barnen väckte mig kl 05.30 (idag igen) och jag jobbar kvällen, gäsp gäsp.

• Anonym (maja)

Jag hoppas att maken stannar hemma från jobbet imorgon för jag är alldeles för sjuk för att ha barnen själv en hel dag

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?