• Tant Green

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att jag väldigt gärna vill flyga med bara handbagage på måndag men inte fattar hur jag ska få ner allt (tandkräm, roll-on, hudkräm, schampo, balsam, underlagskräm, hårmousse, hårklet, ansiktsvatten, läppglans, mascara, nässpray...) i en 1-literspåse. Trots alla småförpackningar inser jag att jag måste lämna något hemma, men vad... ?? (det kanske får bli incheckning i alla fall...)

• Tant Green
    knisse skrev 2011-11-30 17:13:04 följande:
    du gör som alla andra dödliga köper shampo, balsam och tankräm pa plats.
    Tyvärr vågar jag inte chansa. Vi landar 21.30 och direkt morgonen efter ska jag vara på ett kundmöte. Och det är i Aten så man vet ju inte om de eventuella jouröppna butikerna får för sig att strejka den dagen Då hoppas jag mer på Pressbyrån på Arlanda, efter säkerhetskontrollen, där har de åtminstone tandkräm. Och tvål finns ju på hotellet, förmodligen schampo också. Så en del kan jag ju rensa bort...
  • Tant Green
    Anonym skrev 2011-11-30 20:24:04 följande:
    Läste bara lite fort, men... vilka SMÅ petitess-problem vissa har!!! Att ni inte skäms Var glada att ni är friska och gläds åt det! En liten finne på hakan är inget att haka upp sitt liv på!
    Det är väl helt underbart att inte alla människor har stora problem idag! De kanske hade det igår, eller kommer få det i morgon. Så nu kan vi passa på att vara tacksamma för att det värsta problemet idag är en finne på hakan.
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?