Inlägg från: Anonym (ensam) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ensam)

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att jag under de senaste månaderna har fullständigt skitit i vad jag stoppat i mig (sötsaker varje dag, yes). Magen och låren har blivit större.. Inte kul men eftersom jag nästan aldrig går ut så bryr jag mig inte.

• Anonym (ensam)

Att jag har insett har jag knappt har någon att umgås med! Mina vänner hör aldrig av sig, inte ens när ena vännen fyllde år och alla skulle på krogen för att fira den som fyllde år.. Jag läste det på Facebook istället! Ingen har hälsat på sedan dottern föddes (mer än 6 månader sedan). Jag trodde aldrig att jag skulle bli "utan vänner" för att jag blev mamma..

Tur att jag har en underbar familj i alla fall.

• Anonym (ensam)
    Anais skrev 2011-11-30 23:03:18 följande:
    Att jag ar sa sjukt trott hela hela hela tiden. Idag satt jag pa jobbet och holl pa att borja grata bara for att allt kanns sa skit och sa himla liksom... inte vart det. Det kanns som om jag inte gor annat an jobbar, kommer hem sent, och sen gar till jobbet igen. For skitlon. Och det gor mig till en bitter manniska som tar ut det pa min man. 

Gnall gnall.   
    Exakt så kände jag när ja jobbade som tele säljare, satt instängd i en lokal 9 timmar, upprepade samma visa 520 ggr om dagen för att sälja, allt detta i 4 mån. Blev riktigt deppig helt psykiskt utpumpad och sa upp mig
  • Anonym (ensam)
    C K skrev 2011-12-01 15:41:08 följande:
    Att jag bitit på nagelbandet så det gör SKIIT-ont!
    Att mitt hem ser ut som ett bombnedslag för att jag sen några dagar har världens pipigaste dotter som vaknar så fort jag lägger ifrån henne.
    Sambon kommer som tur är hem ikväll så jag får lite lugn och ro!
    Jag brukar rycka av den irriterande nagelbanden, efteråt pumpar det ut lite blod och pulserar av smärta.. Jag tycker det känns som en "befrielsekänsla" Obestämd
  • Anonym (ensam)
    2småunder skrev 2012-02-06 08:38:42 följande:
    Att min man har åkt iväg på en veckas jobb lååångt bort med lastbilen och här sitter jag höggravid i vecka 35 med en 3 åring som de kryper i rumpan på av att vilja gå ut å åka pulka å allt möjligt roligt men jag orkar inte springa med pulkan upp å ner å ja vågar inte heller ifall man triggar igång nått som sen inte pappa kan va med på.. :/ han har minst 20 timmar på väg innan han är hemma.. :/ stackars oss :)
    Skall man tycka synd om dig eller vad? Sitter hemma med ungar, är höggravid och din man jobbar veckovis borta. Det låter väldigt förutsägbart om hur eran vardag hade kunnat se ut..
  • Anonym (Ensam)

Att jag inte har någon man.

• Anonym (ensam)

Jag känner mig ensam då pojkvännen åkt på fest och kommer hem först imorgon. jag valde dock frivilligt att inte åka med då jag är helt slut som människa eftersom min fina farfar bara har några dagar kvar i livet förmodligen.
    Självvalt och jag unnar honom att åka, men ändå känner man sig ensam :P 

• Anonym (ensam)
    Anonym (ensam) skrev 2012-03-10 19:49:31 följande:
    Jag känner mig ensam då pojkvännen åkt på fest och kommer hem först imorgon. jag valde dock frivilligt att inte åka med då jag är helt slut som människa eftersom min fina farfar bara har några dagar kvar i livet förmodligen.
    Självvalt och jag unnar honom att åka, men ändå känner man sig ensam :P 
    För att du är ensam! Din farfar kanske inte vill att du sitter hemma och deppar? Det skulle kännas 1000 gånger värre för mig om jag vore döende, om jag visste att folk grävde ner sig för min skull... Förstår att du inte kanske har någon större lust men ändå..
  • Anonym (ensam)
    Anonym (ensam) skrev 2012-03-10 20:59:35 följande:
    För att du är ensam! Din farfar kanske inte vill att du sitter hemma och deppar? Det skulle kännas 1000 gånger värre för mig om jag vore döende, om jag visste att folk grävde ner sig för min skull... Förstår att du inte kanske har någon större lust men ändå..

Klart att han inte vill! Men hade inte haft ett dugg roligt en kväll som denna heller :( Svårt det där! Som tur är vet han ju inte, och känns rätt bra att vara nykter och i närheten om dom skulle behöva hjälp!
  • Anonym (ensam)

Att mina gamla vänner som länge var mina närmsta inte ens hörde av sig på min födelsedag, nu ger jag upp och skiter i dom... Så trött på att vara den som alltid ska höra av sig och ställa upp men aldrig få någonting tillbaka!
    har iaf nån vän kvar som man kan dela allt med, det får jag väll vara nöjd över!! 

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?