Inlägg från: UntilTheDark |Visa alla inlägg
  • UntilTheDark

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att jag måste ut med hunden snart i blåsten och regnet.

• UntilTheDark

Att jag fått hälsporre i andra foten också! Blir galen, kan snart inte gå ordentligt.

• UntilTheDark

Att jag är så trött och känner mig halvsjuk men måste ändå iväg till komvux nu i 3 timmar. Gnäll gnäll

• UntilTheDark

Att jag är så förbannat förkyld och ska sitta på lektion nu några timmar.

• UntilTheDark

Att jag har snytit mig så jävla mycket så jag har ont i varenda muskel i ansiktet nu typ...o näsan bara rinner och rinner. Tur man är ledig idag

• UntilTheDark

Att jag snarkar som ett sågverk pga min förkylning att jag väcker mig själv konstant! Härligt Skål

• UntilTheDark
    Biinzan skrev 2012-02-08 13:59:53 följande:
    Att min mage har krånglat i flera dagar nu..
    Den krampar efter jag har ätit, den krampar när jag inte äter fast jag är hungrig och den krampar som allra värst efter en mugg kaffe.
    Jag hatar min mage.. Kanske är början på magsjukan? Jag vet inte, ont som fan gör det iallafall. 
    Låter som magkatarr. Skippa kaffet och köp omeprazol så kanske det blir bättre.
  • UntilTheDark
    Biinzan skrev 2012-02-08 14:05:02 följande:
    Men kramperna sitter som mens-värk. Magkatarr brukar göra ont i mellangärdet typ "/ 
    Men jag får prova med omeprazol, så får vi se. 
    Aha då har jag ingen aning.
  • UntilTheDark

att jag måste svabba golven och jag orkar verkligen inte egentligen. Men innan dagen är slut ska det ha gjorts. Egentligen tar det bara några minuter.....gud så lat jag är idag!

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?