• milli79

Söker fler som är hemma med 2-3åring sthlm/söder

Hej!

Vi sa upp vår sons dagisplats för några månader sen eftersom han inte trivdes, det var för långt bort och vi var inte nöjda.

Nu är jag hemma med sonen på snart 2,5år samt vår dotter snart 11mån. Vi bor i Hammarbysjöstad och hoppas det finns jämnåringa att umgås med i närheten.

• Svar på tråden Söker fler som är hemma med 2-3åring sthlm/söder
  • Julbebis 2010

Hej!
    Jag bor i Enskede/Skogskyrkogården med man och två barn – en kille på 3,5 år och en ettårig tjej. Sonen gick tidigare på förskola men efter att vi flyttat så har vi inte fått någon ny plats ännu. Men eftersom vi har lyxen att kunna vara hemma båda två just nu så känner vi ingen stress över det. Skulle dock vara kul att hitta lite nya lekkompisar till barnen! Och vuxet umgänge därtill såklart! 

• milli79

Hej! Enskede är ju inte så långt bort. Tror du din son kan tänka sig att umgås med en snart 2,5åring ;)...

• LM 83

Hej hej! Bor också i Sjöstaden med två barn, är hemma med sonen som föddes i april -11 och dottern född april -09 går än så länge på dagis. Fundera dock på att säga upp platsen då vi inte är helt nöjda. Kul att det finns fler som är hemma med syskon! Vi träffas gärna och leker :)

• Wirrewir

Hej!

Bor i Enskede gård och jobbar halvtid så jag är mkt hemma med min dotter som är 3,5 år och sonen som är 14 mån. Dottern går även på dagis. Ses gärna och hittar på nåt! 

Svar på tråden Söker fler som är hemma med 2-3åring sthlm/söder