• MariaElionora

Vilken är Sveriges värsta stad?

Inspirerad av tråden om bästa staden så undrar jag vilken stad i Sverige ni tycker absolut sämst om?

Ni får vara hur subjektiva ni vill

• Svar på tråden Vilken är Sveriges värsta stad?
  • Emmi27

Har ju inte varit i alla städer direkt men har varit i Bromölla och jag väntade med spänning på att se sånna där buskbollar komma rullande på de öde gatorna. Var där över en helg på bröllop och på söndagen kändes det som en zombie-stad. Så min röst går till Bromölla.

• Taitas

Gällivare. All livslust försvinner när jag har varit där.
    Malmberget är värre men jag vet ärligt talat inte om det räknas som en del av Gällivare eller ett eget samhälle, riktigt deprimerande ställe iaf.

• Elephino

Slöddertälje a.k.a. Södertälje.

• LCG

Södertälje helt klart. Bor inte i stan, men i kommunen.
    Fast bara i 4 år till, sen drar min lilla familj och jag norrut!

• fjonkan

Falköping alla gånger. Har vunnit titeln Sveriges tråkigaste stad.....Där är inte bara tråkigt,det är ett tillhåll för knarkaffärer också tydligen. Står ofta om sådan i tidningen där. Jag har sällan känt mig så lycklig som när jag flyttade därifrån.

• FruJakobsson

Ludvika, världens ände! Vill tillbaka till Stockholm!!

• viseversa
    EvelinasSyster skrev 2011-11-20 23:33:17 följande:
    Vilken tur  Själv får jag panikångest bara av att gå in på centralen... Skulle någon tvinga mig att bo i Stockholm kan jag garantera att jag antingen skulle bli inlagd på psyket eller hinna ta livet av mig...

Skämt åsido, jag gillar inte när det är mycket folk överallt. 
    haha och jag som älskar att ha det så. Alltid nära till allt finns MASSOR  att se och göra både för vuxna och för barn. Utmärkt uteliv för dom som gillar det. gröna lund skansen museum parker shoppa kan man göra tills man svimmar=).

Kommer ALDRIG flytta från storstan. Får lappsjukan ute på landet eller i små städer. Är och förblir en Stockholmare i själen=).

När jag träffade sambon så bodde han på en gård i Jämtland med sina föräldrar. Dom bodde typ mitt ute i skogen och det gick inte att ta sig NÅGONSTANS utan bil. Jag var där i 3 jävla veckor och kunde inte för mitt liv fatta hur han stått ut med den tristessen i 16 ÅR!!! Stackarn . Jag förstår att han valde att flytta hit till Sthlm=)
Svar på tråden Vilken är Sveriges värsta stad?