Inlägg från: Erasmus |Visa alla inlägg
  • Erasmus

"Glömda" TV-serier.....

Aahh...nostalgitripp!!! Fanns det inte nåt barnprogram som hette...Dr.Krall????

• Erasmus

Missade inläggen om "The Young Ones"...och jag instämmer med vad som sagts...lysande! Har som tur är en generös bror som köpte ett par VHS-band(sammanlagt 6 avsnitt tror jag)...vansinnigt kul att titta på...ffa som man med jämna mellanrum glömmer bort denna skatt och därmed blir lika barnsligt överförtjust varje gång de tittar fram ur någon bortglömd flyttlåda eller dylikt.

Borde vara mer försiktig med denna tillgång - bankfack nästa således!

Frid!

• Erasmus

Kan som synes inte slita mig från denna tråd...de kvarvarande hjärncellerna arbetar för fullt tydligen...och fjuttar fram: Bröderna Olsson? (med Uffe puffe Larsson, ej namngiven "bror"..och med musikaliska gästspel av en ung Orup).

Eller e jag helt ute&cyklar nu?!?!

• Erasmus

Depressionssåpan och grannskapsdramat "Svenska Hjärtan"????

• Erasmus

Vad i helvete hette den där serien med ett gäng safari/khaki-klädda norrmän som paddlade kanot och hade sig??? Ja...jag vet fanimig inte!! Någon som vet vad jag talar om???

• Erasmus

"Tillbaka till Eden"?!?! Fanns det ingen serie som hette det - handling: En otäck äkta man knuffar ner sin fru i en krokodildamm...men hon överlever, genomgår kirurgi, blir vackrare än någonsin och kommer tbax...och sen händer vaddå?!?!

• Erasmus

"Kryzz" - med Arne&örn. "Nöjesmassakern"(?) - med bl.a Sven Melander, Jon Skolmen, Åke Cato mfl.

• Erasmus

När det gäller Sci-Fi...fanns det inte någon rymdprisse vid namn "Buck Rogers"???

• Erasmus

"Fräcka Fredag" med sexsymbolen Malena?? Nä...nu är det dags att lägga av ser jag!!! Nå...bockar, bugar&tackar "Livvakten" för en stimulerande tråd!

Frid

• Erasmus

Haha...fasansfull nostalgichock!!!!

Krystar fram..."Sköna Söndag"?

• Erasmus

nassepånken: Tror "The young ones" hette "Hemma Värst" på svenska...med betoning på TROR!!!

• Erasmus

Med tanke på den nyligen bortgångne Micke Dubois...gjorde inte han kortfilmer som den "Elaka Polisen"?!?

Svar på tråden "Glömda" TV-serier.....