Inlägg från: MrDooZeR |Visa alla inlägg
  • MrDooZeR

Pappor - BF maj 2012

Tjaba alla :) ska bli pappa för första gången nu i februari, är beräknat till fen 27 februari! Är ju jätte snart! Nu vill man bara att tiden ska gå för här hemma är allt klart tror vi ;) känns otroligt spännande! Och angående legobygge som nån skrev så längtar jag med efter det haha! Sambon har vart hemma sen i september med grym foglossning och slagsmål med förskingringskassan eftersom dom tycker inte det är en sjukdom så inte en krona av dom, men lika glada är vi för de för vi ska ju faktiskt få vårat första barn :) annars har de vart problemfritt och hon har hållt humöret uppe, bra jobbat tycker jag när man läser om hur många andra har de med sina tanter haha!

• MrDooZeR

Vi har skickat in en omprövning och säger dom nej då så ska vi gå vidare med de. Hur funkar de då? Har du vart med om de?

• MrDooZeR

Okej då har vi iallfall lite mer kött på benen :) tack ska du ha! Idag har tanten haft typ som mensvärk så vi får se vart de bär av :) väntar bara på att hon ska ribga och be mig komma hem från jobbet haha! Hur går de för er andra? :) ha en trevlig eftermiddag!

• MrDooZeR

Åh vad underbart :) ska hålla tummarna för er! Du måste ju meddela om hur det går :)

• MrDooZeR

Haha känner lite likadant, tror man fattat sen börjar man tänka efter... Och nej man har inte alla fattat att man har vart med och skapa ett liv till jorden. Helt sinnessjukt vad man längtar och tänker man efter så kommer man faktiskt att ha med den blivande mamman att göra livet ut. Också en underbar tanke eftersom jag tycker hon är helt fantastisk och tror hon grejjar detta utmärkt :) 25 dagar kvar till BF. Fattar inte att tiden gått så fort, är ju dryga 3 veckor kvar bara!!

Är det bara du och jag här? Blir lika glad varje gång när jag ser att någon svarat här. Har googlat runt mycket och inte på många ställen man får svar av blivande pappor. Dom verkar bra sega dom flesta haha.

• MrDooZeR

Jo så kan det vara, känns som dom flesta jag hitta var från typ 2007 så då känns denna väldigt ny och fräsh måste jag säga haha!

• MrDooZeR

Åh vad nära de är! Ska hålla tummarna för er att allt går bra! Jag hoppas jag inte hinner få såna tankar, måste vara skit jobbigt!

• MrDooZeR

Låter som ett klokt val :) drt kommer gå toppen bra ska du se! Väntar med spänning! Vet ni vad de är för kön? Kanske du har sagt tidigare men då skyller jag på att jag är trött ;)

• MrDooZeR

Då är de bara hoppas att de stämmer då :) annats får ni se till att skaffa en till av de kön som saknas :)

• MrDooZeR

Åh hoppas det går snabbt för er, kan bara tänka mig hur segt de är att ligga där och bara vänta. Min sambo hade känningar igår kväll men blev inget av de :/ trött på att vänta nu ju.

Svar på tråden Pappor - BF maj 2012