• Kristoffer Koff

Länka din blogg här (dagligen)

Jag älskar att läsa bloggar, jag vill ha nya bloggar att läsa!
    Så jag tycker att alla här borde länka till sin blogg dagligen, eller om ni inte bloggar ofta, så efter varje gång ni gör en update! Kom igen nu blogg människor länka! JAG VILL LÄSA!

Hoppas ni vill läsa min blogg också! Den handlar om Pyssel, tankar, om mig själv och mina tankar!

finest.se/ungpappasdagbok

finest.se/ungpappasdagbok

• Svar på tråden Länka din blogg här (dagligen)
  • Enmammasdagbokse

Hejsan. Jag har en blogg på finest.se

Där jag delar med mig av ens dagbok. Skulle du vilja dela med dig av något? Man får vara anonym och offentlig. Och vill man vara offentlig så delar jag med mig av instagram/blogg om man nu vill det. Du kan ju kolla in min sida så förstår du vad jag menar. Kram!

Www.finest.se/enmammasdagbok

Hejsan. Jag har en blogg på finest.se Där jag delar med mig av ens dagbok. Skulle du vilja dela med dig av något? Man får vara a
  • Dakine

EN 27 ÅRIG MAMMA TILL EN HÄRLIG SON FÖDD 2010. BOR TILLSAMMANS MED MIN MAN OCH VÅR SON I EN VILLA PÅ LANDET. HAR LÄTTARE FÖR ATT UTTRYCKA MINA TANKAR I SKRIFT, & SKRIVER HÄR OM LIVET I STORT OCH SMÅTT. INREDNING, MAT, SHOPPING OCH VARDAG DÄREMELLAN.

SKRIVER ÄVEN OM MIN RESA TILL ETT HÄLSOSAMMARE LIV, VIKTMINSKNING OCH DRÖMMEN OM EN VÄLTRÄNAD KROPP! 

HUR DET ÄR ATT LEVA MED STÄNDIG ÅNGEST KRING MAT, OCH STRÄVAN ATT ALLTID VARA PERFEKT.
  • CarlFredrikAlexanderRask
    Hej!
    Mitt namn är Carl Fredrik Alexander Rask, en 24-årig 2-barnspappa.
    Jag driver sveriges just nu snabbast växande videoblogg på YOUTUBE  med ca 100 nya prenumeranter om dagen.
    Jag videobloggar om allt ifrån min pappas drogmissbruk till familjesemestrar med en twist, ni får följa med genom allt från morfinöverdoser till utflykter.
    Du har ALDRIG tråkigt när du tittar på min videoblogg, antingen skrattar du eller gråter.
    Följ mig och min familj i våran allt annat än vanliga vardag!
    Puss.
Svar på tråden Länka din blogg här (dagligen)