• Kristoffer Koff

Länka din blogg här (dagligen)

Jag älskar att läsa bloggar, jag vill ha nya bloggar att läsa!
    Så jag tycker att alla här borde länka till sin blogg dagligen, eller om ni inte bloggar ofta, så efter varje gång ni gör en update! Kom igen nu blogg människor länka! JAG VILL LÄSA!

Hoppas ni vill läsa min blogg också! Den handlar om Pyssel, tankar, om mig själv och mina tankar!

finest.se/ungpappasdagbok

finest.se/ungpappasdagbok

• Svar på tråden Länka din blogg här (dagligen)
  • Flickanx2
    Haft besök av bästaste kompisarna och lekt av oss. Nu en härlig stund i växthuset. Tänk att det går att sitta här trots att det är oktober i morron. Här samsas allt gammalt med nytt. Vad gör DU för att må bra? Allt från att träna, städa eller bara sitta och pysa? ekdungen.blogspot.se/ 
  • Flickanx2
    Verkar som de flesta tycker det är duktigt att kunna hålla "flera bollar i luften".
    I alla fall är det vad vi tjejer ofta brukar skryta med att vi kan.

Har kommit på att jag blir bara mindre effektiv när jag försöker mig på det.
    Kan  inte låta bli att inflika att när jag menar "en sak i taget", då menar jag att:

när jag ska på toan plockar upp den där legobiten, tar med mig toapapper och passar på att skura handfatet, eftersom jag ändå är igång liksom.

Dé ni killar;)

ekdungen.blogspot.se/

• Flickanx2
    Asså... i helgen var jag så lat!

Fick ingenting gjort, trots att det var världens skönaste höstväder utomhus.
    Fattar inte vart dagarna tog vägen, om jag ska vara ärlig.
    Först vart det morgon, sen middag och plötsligt kväll.

Förutom att ha umgåtts med Doris (katten) så har det enda "vettiga" jag gjort idag varit att byta ut min handväska (ja, har "pippi" på såná).

Vad har DU gjort för världsomfattande viktiga grej då?

ekdungen.blogspot.se/

• Business Bloggers

Jag vill tipsa om ett bloggevent för alla dem som gärna vill tjäna lite pengar på sin blogg..

Läs mer här: www.businessbloggers.se

Vänliga hälsningar
    Tina

• Flickanx2
    Ledig dag idag.
    Malte leker och jag... jag tar det baara lugnt.
    Gör det jag tycker om att göra för tillfället.

Kollar i reklambladen.
    Kokar sylt.

Dricker kaffe i solen och plockar blommor (trots att det är oktober!)

Sitter i mitt vardagsrum och lyssnar på den musiken som jag vill ha. 
    Högt!
    Har börjat sticka, samtidigt som jag lyssnar på  debatter på teven.

Ja... just another day... liksom.

Svar på tråden Länka din blogg här (dagligen)