Föräldraledig i Åkersberga
Är precis nyinflyttad till Åkersberga. Är för tillfället föräldraledig med min dotter som föddes i juni 2011. Undrar om det finns fler föräldralediga ute Åkersberga? Hur är det med öppna förskolan? Fler aktiviteter?
Är precis nyinflyttad till Åkersberga. Är för tillfället föräldraledig med min dotter som föddes i juni 2011. Undrar om det finns fler föräldralediga ute Åkersberga? Hur är det med öppna förskolan? Fler aktiviteter?
Hej! Jag är mammaledig 30 åring som har två små pojkar. Ena född maj 2010 o den andra sep 2011. Bor i Åkersberga. Den här tråden verkar också gammal men försöker ändå. Svara om du vill.
Hej!
Jag råkade se den här tråden...
Är åxo föräldraledig i åkersberga åt 2 killar, 1 född dec-09 och nytillskottet bara 1 vecka gammal dvs jan 12
Själv så är jag 33...
Hör av dig om du/ni är intresserad att ses.
Ja vad kul. Då är de nästan lika gamla. Min äldsta son går på dagis 3 dagar i veckan. Men skulle va roligt om han hade nån annan att leka med. Känner ingen här i Åkersberga. Fast jag flyttade hit 2009. Har du båda barnen hemma, nu när du är hemma med en så liten?
Hej. Har inte varit inne här på ett tag! Kul!! Var bor nu någonstans? Jag bor i margretelund.
Hej! Har inte heller varit inne på att tag. Vi bor i Runö. Vid 276:an. Min minsta son blir 6 månader imorn.
Roligt! Min dotter är precis nio månader. Och nu händer det mycket. Är överallt och når precis allt. Man får jaga henne. :) Var din äldsta snart två år?
Hej! Jag har en son på 18 månader och ses gärna. Bor dock i hägernäs men har inga problem att ta mig till åkersberga. Har inte bott här så länge så har inte lyckats lära känna andra mammor!