• Applepie

Varför är det så spännande att se unga föräldrar med osunda värderingar?

Jag håller med dig ts! När såna program görs är det ju lätt att fördomarna kring unga mammor späs på.
    Jag tycker man kan visa båda sidorna, för det finns både bra och dåliga unga mammor -precis som det finns både bra och dåliga "äldre" mammor.

• Applepie
    Munchies skrev 2011-11-15 19:37:45 följande:
    Fakta grundat på LOGIK. Som sagt, rada upp 1000 mammor i 30-årsåldern och lika många 15-åriga mammor så finns det garanterat en skillnad i deras föräldraskap.

Ärligt talat ids jag inte ens läsa igenom ditt inlägg, är själv ung mamma och jag har insett att det var väldigt puckat att skaffa barn när jag var 16. Jäkligt omoget faktiskt. Att du verkar tycka att det är så himla bra med unga mammor utan utbildning, ekonomi, stabil relation - ja det säger mer om dig än mig.
    Hallå eller? Det har inte med åldern att göra hur bra mamma man blir! Tagga ner!
    Om du verkligen tycker att unga mammor är lika med dålig mamma så undrar jag om du då är en dålig mamma eftersom du skrev innan att du också fick barn tidigt? Är jag en bättre mamma än dig för att jag är 23 år och du var 16 när du fick barn? (Jag vet inte om 23 räknas som ung eller gammal men?)
Svar på tråden Varför är det så spännande att se unga föräldrar med osunda värderingar?