Vem är du hemligt kär/tänd på av samma kön?
Jag sitter i en skitjobbig sits. Jag har varit gift med en man och är utåt sett hetero, men jag tror jag är bi. Han har barn sedan tidigare och hans ex, alltså barnens mamma.... Jag dör för jag är så tänd på henne. Hon har utstrålning, trevlig, humor, inte alls skitsnygg på det där klassiska viset utan mera vardagssnygg. Hon är fantastisk, även i sättet.
Har länge haft slumrande känslor för henne, men sen jag och min man gjorde slut.... Så eskalerade allt. Är skitkär i henne och kan inte sluta tänka på henne. Våra barn är halvsyskon, det är även lite förbjudet att vi indirekt har trekant också i och med att mannen är inblandad.
Ingen vet om vad jag känner men när jag träffar henne ensam (vi har bra relation) så fantiserar jag om att hon plötsligt ska erkänna sina känslor för mig och avslöja att hon är lesbisk och sen har vi ett hemligt sexförhållande tills vi dör. Tyvärr tror jag hon är 100% hetero, men hon är i alla fall singel och dejtar inte.....
Kan inte säga något, är livrädd att vår relation ska förstöras av det, att hon tar det helt fel. Kan ju inte börja flörta öppet med henne heller, ifall hon avvisar mig. Jobbigt läge, men jag är så kär