• tiger24

Vem är du hemligt kär/tänd på av samma kön?

Well, det här är lite nervöst att skriva. Jag är en tjej i 30 års åldern. Jobbar som terminalarbetare. Jag är helt såld på en kvinnlig chaffis som kommer och lämnar gods till oss. Jag kan inte hjälpa det, känner mig så enormt dragen till henne. Gör dock allt jag kan för att dölja det då hon är gift med gubbe och två barn så jag vet ju att inget kommer nånsin att hända. Upplever dock kemi mellan oss på något sätt. Jag är superrädd att jag missuppfattat allt men det finns tecken på intresse från hennes håll TROR jag. Ni vet, blickar från håll, leenden. Dock verkar hon göra det mesta för att undvika mig. När vi kommer nära varann rodnar hon, tittar ner och vågar knappt säga hej, skyndar sen därifrån. Så vad tror ni? Finns det en chans att hon gillar mig också eller inbillar jag mig??

• tiger24

Tack för tipset! Vet att det bästa är ju att prata med henne men dels är jag fruktansvärt blyg när det kommer till henne, vilket är något jag inte alls känner igen för jag är inte den blyga typen, har inga problem alls att prata med folk förövrigt men när det kommer till henne vågar jag bara inte och dels undviker hon mig som sagt. Hon blir nog blyg hon också. Men om båda är intresserade men går runt och är blyga och inte vågar prata med den andre så vore det ju trist, kanske går vi miste om kärlek. Det som också håller mig tillbaka är att hon är gift, upptagen! Men tack för ditt svar, ska ta mod till mig att småprata med henne...

Svar på tråden Vem är du hemligt kär/tänd på av samma kön?