Stockholm74 skrev 2011-11-15 10:11:52 följande:
Har kommit på några fler frågor till er som bott på hotellen i Alcudia:Estrella del Mar:
Vad är det för underhållning för barn (3-åring) om man inte är med i bamseklubben?
Är barnpoolen uppskattad av barnen?
Velar lite om vi ska boka Viva Tropic, Estrella de Mar eller Viva Sunrise.
Är det bättre att bo nära Dollarstreet än nära Marinan när man har små barn?
På Estrella del mar och spa är det jätte bra underhållning på kvällen med Bamse, min dotter var också 3 år när vi var där, och hon var inte med i Bamseklubben men hon uppskattade showen med Bamse jätte mycket, pooeln var jättebra tyckte vi.
Viva Tropic kan jag inte svara för underhållningen.
På Viva sunrise var min dotter inte så intresserad då det var varken Bamse eller lollo och Bernie, det är underhållning och massor med barn dansade, men hon tyckte inte det var så kul, men då var hon 5 år så jag vet inte om det var åldern på henne och om en 3- åring uppskattar det mer.
Lisa RMB skrev 2011-11-15 20:30:46 följande:
Vi var på Mallorca i oktober på Sunwing Resort Cala Bona.
Kortfattat kan jag varm rekommendera hotellet och de hade jättefina pooler och en fantastisk all inclusive. Vi bloggade från hotellet och skrev en bloggpost serie från Cala Bona som du hittar här
Mallorca Sunwing resort Calabona, om du vill läsa mer... stranden var inte bra nedanför hotellet, men finns en riktigt fin strand på gångavstånd.
Sunwing Resort Cala Bona Boganvilla har vi också bott på då vår dotter var 2 år, vi älskade hotellet, poolen och underhållningen, hade jätte gärna åkt dit igen. Men som sagt där är ingen strand precis där och det är en bit bort, så vi gick aldrig dit. Vi nöjde oss med poolen och det var utmärkt. Isabelle älskade underhållningen och vi älskade underhållningen för de vuxna.
Sen får man åka in till Cala Millor för at kolla i affäre, finns inte så mycket i Cala Bonar, tror vi gick dit en gång, men det är långt att gå och vi pallade bara en gång, annars så tog vi taxi, stan var jätte mysig och fina affärer.