Jobbigt med svärföräldrar
Tycker det är skitjobbigt med svärföräldrarna och vet inte hur jag skall göra,
De är supersnälla o.s.v. men jag tycker det är skitjobbigt att träffa dem eftersom de inte aldrig är längre än 10 cm från vår dotter när de träffar henne.
Min sambo tycker det är jobbigt att det inte fungerar då hon gärna vill kunna träffa sina föräldrar men jag står inte ut med dem. Skulle jag gå iväg med vår dotter så dröjer det inte många sekunder förrän båda hennes föräldrar igen är 2 cm från oss och tar henne förmodligen ur famnen på mig.
Jag tycker det är ok att träffa dem en stund men det blir alltid för mycket, skall de komma förbi på en kaffe så stannar de i 3 timmar och jag blir superrastlös, de pratar inte med oss utan gullar bara med dottern och jag känner mig bara ivägen och kan inte göra någonting, frågar jag min sambo om vi skall laga mat eller åka iväg och handla eller vad som helst så skall det hjälpa till med det eller ha någon lösning på det så de kan stanna ännu längre.
Min sambo kan inte prata med sina föräldrar om det och blir arg på mig för att jag inte bara kan vara trevlig några timmar.