Vad tycker tjejer om bisexuella killar?
Jag tycker bisexualitet hos män (för all del hos kvinnor också) är sexigt och jag skulle inte känna mig hotad av det ett dugg mer än om han var helt straight. Otrohet är otrohet oavsett könet på den man är otrogen med, så jag skulle bli lika vansinnig i vilket fall. Det finns ju t ex många män som tycker att ens bisexuella fru bara är riktigt otrogen om hon är det med en man och att "tjejsex" är något snällare och mildare och inte lika farligt. Så kan jag inte känna alls! Det är fortfarande en annan person. Så hade han lovat mig trohet hade jag litat lika mycket på honom om han var bisexuell som om han vore straight.
I övrigt skulle jag inte bli så bitter om han t ex gjorde slut för att bli ihop med en annan kille (förutom det allmänna "superledsen över att ha blivit dumpad"-tillståndet jag naturligtvis skulle hamna i först och främst) eftersom då skulle jag kunna känna att det inte var mig det var fel på som person - han ville bara hellre vara med en kille. Kanske inte sant och kanske ett naivt sätt att se det, men det skulle i alla fall kännas bra att kunna tänka så. Så det skulle kännas lättare än om han blev ihop med en annan tjej efter mig.