• funderande

Vad tycker tjejer om bisexuella killar?

Hej!
    Jag är en 31-årig kille och skulle nog mest beskriva mig som bisexuell, om jag måste beskriva min läggning. Kan bli kär i och tända på bägge könen. Jag har senast haft en relation med en kille, och undrar vad tjejer tycker om att vara ihop med en bisexuell kille egentligen. Kan ni tänka er det? Tror ni att killen skulle vänstra, överge er eller vara rädda att han inte tände på er, ogilla den tidigare erfarenheten med killar (typ tycka det är äckligt och att killen är "smutsig" och liksom förbrukad), eller skulle ni tycka det var bra med en kille som kanske har en hyfsat känslig sida och är lite mer omhändertagande?
    Tacksam för era tankar.

• Svar på tråden Vad tycker tjejer om bisexuella killar?
  • funderande

Tack för svaret Derevko. Tror att ditt mod inte är så vanligt. Förstår det med att du skulle bli mindre bitter om en bi-kille skulle dumpa dig för en kille. Så skulle jag också känna om en tjej dumpade mig för en annan tjej.

Jag hoppas och tycker  väl att det räcker om man lovar trohet precis som vanligt. Å andra sidan är väl tjejer liksom de flesta oroliga för vad andra ska tycka. Säkert finns det en del som inte skulle klara osäkerheten? Funderar på om det kanske skulle vara enklare att vara ihop med en bi-tjej om jag skulle vara ihop med en tjej. Om de flesta straighta tjejer inte skulle klara av det kan jag ju lika gärna låta bli att ragga på dem. Men blir mer svårraggat att hitta bi-tjejer. Och om man speciellt söker efter bitjejer på nätet kanske man mest hittar de som vill ha öppna förhållanden, vilket jag inte är så intresserad av. Knepigt!

Svar på tråden Vad tycker tjejer om bisexuella killar?