• Anonym (Bekant)

Blev du gravid mot alla odds??

Inte jag,men en tjej jag känner till via nätet.  Hon hade fått domen totalstopp i båda äggledarna och stod i kö för IVF. Men hon började misstänka graviditet och mycket riktigt-efter sex år var hon spontant gravid och fick barn! Glad Det ännu märkligare var att nästa barn kom bara två år senare så då var hon normalfertil igen! Jag tror att det är ytterst sällan man kan säga att det är omöjligt-då ska man ha tagit bort äggledarna helt typ. Annars finns alltid en chans,men vem som lyckas är ju omöjligt säga innan.
    Håller en tumme för dig!

• Anonym (Bekant)

Jag fick också domen stopp i båda,men misstänkte starkt att så inte var fallet. Hade liksom inga skäl till att ha stopp,det blir ju inte så av sig självt. Och mycket riktigt,under sövning och spolning med högre tryck visada det sig att jag inte hade stopp alls! Litar därmed inte riktigt på dessa spolningar,trycket är lite för svagt.

• Anonym (Bekant)
    Anonym (Lucky look) skrev 2011-11-06 00:00:42 följande:
    Man kanske skulle kräva en kraftigare spolning då? =) 
    Man kan alltid fråga och ifrågasätta domen. Har man inget gjort/ingen sjukdom haft som kan orsaka stopp så skulle då jag kräva en spolning under narkos. I mitt fall var det de som föreslog det för de insåg också att det var otroligt att jag skulle ha stopp.
Svar på tråden Blev du gravid mot alla odds??