Sofistikerad skrev 2012-02-19 13:05:38 följande:
Jag var också såååå himla negativ, trodde att de aldrig skulle gå, inte ens med läkarhjälp, jag skulle aldrig bli gravid, aldrig.. Men.. hur fel hade inte jag? Det som funkade för oss va att vi hade sex 1 gång om dagen i en vecka i sträck, på kvällen innan vi skulle sova, så la ja massa papper för efter så de inte skulle rinna ut, så låg jag så hela natten till morgonen. Jag var magsjuk en dag, precis på ägglossningsdagen och tänkte Faan nu kommer vi inte kunna ha sex ikväll, men jag TVINGADE mig själv, haha. Och 2 veckor senare dök de upp ett plus på stickan. Helt oväntat, hade inga symtom alls förutom att jag blev känslig som tusan samma dag jag plussade, stängde in mig på toa o började grina över att min styvson höll på och dumma sig. de brukar ja inte göra, då tyckte jag att nått va kontigt. Jag har fortfarande inga sympton förutom ont i tuttarna o lite molvärk ibland, o ja humör kan svänga ibland oxå.. så jag mår oförskämt bra faktiskt. ska på vul imorgon o få se pyret, för jag har haft blödningar i en vecka. hoppas allt ser bra ut. Vill bara ge er lite hopp, för jag trodde itne de fanns nått, vi försökte nästan 2 år, men de GICK!
Åh va härligt! Stort grattis till dig. Nu blir jag glad då jag läste detta, och jag tänker positivt. Någon gång ska nog chansen komma till oss. Tack för att du delar med dig och gjorde min kväll lite ljusare ;)
Är det första barnet för dig? Så underbart härligt att få se pyret i magen!