Orsaker till missfall
Hej allihopa !
Har fått missfall i vecka 13 skulle precis gå in i vecka 14 . Har har haft blödningar i 3 dagar och de tre dagar ringde jag överallt att kunna få hjälp eller något skulle kunna kolla på mig ! Fick till svar att det finns ingen som kam hjälpa mig just nu ! Fick förlossning smärtor och det gjorde så ont! Åkte in till akuten men även där sjuksköterskan ville inte ta mig på allvar ! Efter när hon märkte mycket blod som bara kom ut mig så ringde hon efter gyn läkare ! Läkaren har undersökt mig och har konstaterat missfall efter det ställde han några frågor som typ ex vart jag har fostret och vad gjorde jag med den ! Jag va så trött och slut så visste jag inte vad jag skulle svåra ! Frågade han bara om han va dum i huvudet att fråga mig just nu ! Fick operera mig för att Tabort resten av fostret efter när jag vaknade blev jag helt förstörd ! Månader gick och månader gå och jag kan inte gå vidare med missfallet. Det är jätte svårt för mig att försöka igen är jätte rädd att det kommer att hända igen och då kommer jag inte klara av det !
Just nu gå jag till en psykologen som hjälper mig att gå vidare !
Det som är svårt för mig att läkaren visste inte vad va för fel att jag fick missfall ! ;( så tills idag vet jag inte och det är hans ord som sitter djupt i mitt huvudet !
Massor kramar till alla som har fått missfall ! ??