Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Håller tummarna aprilbarn! :) lova att uppdatera oss.
Håller tummarna aprilbarn! :) lova att uppdatera oss.
Oj vad vi är trötta! Full rulle hela dagen. Elliot vaknade 7.25, då fick han välling, ny blöja och kläder. Sen fixade jag tårtan. Sjöng för Tomas. Sen åt vi frukost, gjorde oss iordning och gjorde fint hemma. Hade gäster mellan 11 och 14. Vid 15 åkte vi på kalas hos svågerns son. Kom hem vid 16. Plockade undan efter gästerna, Elliot fick middag (ja, vi åt med) sen gick Tomas och Elliot på promenad och jag tvättade och så. Elliot somnade vid 19. Nu är vi slut! Vi var båda redo att sova vid typ 15 haha!
Ja hur gick det april? :)
Tråkigt aprilbarn!
Lycka till Vincents mamma!
Eller nässelfeber? Eller är det när man bränner sig på nässlor? *känner mig blåst*
Håller tummarna för dig Vincents mamma!
Vi har 5 på up and ho och 6 på comfort fit. Hjälper det med större storlek på blöjan? Den sitter ju bra men läcker nästan varje natt.
Kanske ska testa det, tycker inte riktigt om comfort fit ändå eftersom de ändå inte hjälper mot läckaget haha.
Förstår dig till 100! Hade också varit vansinnig! Lycka till idag, kommer tänka på dig! Förhoppningsvis får ni äntligen ett slut på allt det här. Kran!
Kram menade jag såklart ;)
Elliot väger nog närmare 13 nu tror jag. Hans kusin som är 7 månader äldre väger nog två kilo mindre. Men hon har väldigt korta föräldrar med, 150 och 165 är dom :p.