Inlägg från: Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Vincents mamma

vi går på sim :) Minplask heter det nu och den går man typ om och om igen om man vill tills dom är runt 2 och bottnar i poolen :)

• Vincents mamma

Snacka om chock när man vaknade 06:10 och upptäcker att V inte vaknat sent typ 23 och alltså nästan sovit hela natten! Gick in till han och han sov fortfarande och vaknade väl typ vid 06:40 ! Är van med att springa fram och tillbaka hela natten så vart ju nästan rädd att det hade hänt nått :)

• Vincents mamma

Nu är man ruvare igen! Testdag är satt till 14/2 så nu är det bara hålla tummen och vänta. Ska verkligen försöka hålla mig denna gång, förra gången tjuv testade jag redan på ruvardag 9 och fick då mitt första positiva test någonsin dock väldigt svagt men nu ska jag vänta på mensen eller testdag!

• Vincents mamma

Nu är mensen på väg så ingen bebis denna gång :( bara att samla ihop bitarna och ladda för nästa gång :(

• Vincents mamma

Här är vi friska iaf! Dock har vi fått premiär åkt ambulans med lillgrabben :( han ramlade olyckligt och bet sig i underläppen så pass att en stor del av underläppen hängde i en liten skin flik bara! Blodet bara forsade, så det blev ambulans till Astrid Lingrens barnsjukhus. Så nu är han sydd i läppen, får massor av smärtstillande och bara flytande föda ett tag framåt! Dock är han vid gott mod och ganska pigg ändå! Mamma hjärtat gick nästan sönder när dom stod 3 stycken och höll fast honom medans 1 sydde läppen utan bedövning! Oj va han skrek! Jag var tvungen att gå ut så fick pappa stanna kvar hos honom :( usch!!

• Vincents mamma

Det tog tydligen längre tid och gjorde ondare för dom med bedövning så dom brukade göra det snabbt utan bedövning.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !