Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
April : Typist men jag håller dummarna för dig. Nästa gång smäller det nog till ska du se.
Godmorgon
Här e man uppe sen kl 06.40 och har fått upp ebba som ska till skolan.
Elias o amadeus sover än
April : Typist men jag håller dummarna för dig. Nästa gång smäller det nog till ska du se.
Godmorgon
Här e man uppe sen kl 06.40 och har fått upp ebba som ska till skolan.
Elias o amadeus sover än
Sov till 18.45 nu vaknade elias kl e 07.37
Moma:Haha känner igen mig.
Jag har jätte lugna barn men elias är mer än lugn visst är han lugn o snäll o rar haha men han kan vara så bestämd
Som igår jag var i gembroe (loppis) och hittade massa nya saker stövar som ej var använda (vinterstövla stl 28) till amadeus sen en klockan till ebba och matsaker helt NYA i oöppnad låda.
Och leksaks nät från Ikea smått o gått ..
När vi kom hem la jag elias på golvet och han var ny så nyfiken på kökssakerna så jag plockade fram dom till honom (plastiga) och han slänger runt och säger ööh ööh aaah daaah ja allt möjligt och bara sänger omkring sig hahaha så jävla sött !!!
Ger honom och han slänger bort.
Lägger dom i skålen som hängde med och han slänger hela platsskålen och allt omkring sig och skriker i hans höga murka stämma han hade visst jätte roligt
Amadeus och Ebba ja herreguuuuud !!!
Båda er väldigt envisiga PRECIS som sin mor och är så bestämmda och riktiga monster !!
Ebba är ju 6 år och wow tänk sen när hon blir ''hostar'' 14år :-/ och Amadeus som bara är 3 år är (VÄRRE) än ebba igentligen !!
Ups hur kommer Elias då bli ?
Hihi detta är sjukt jag är känd i familjeliv en utligare som vill interljuva mig om förlossningen.
Denna gången i göteborg