Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Momalicious skrev 2011-12-19 15:47:54 följande:
    Majorima: du har iaf inte så lång tid kvar, snart färdig ju! :) jag har inte ens börjat xD

Nejj, men ett år kvar till spiralen åker ut känns mycket... :-P
  • Karttikeya

Grattis Ronja!

Tänk att om en vecka blir min lilla kille ett år han också. Helt ofattbart så fort detta året gått!

• Karttikeya
    Momalicious skrev 2011-12-22 20:07:21 följande:
    Ja helt sjukt. Bara fyra dagar kvar! Längtar efter att få göra om det. :)
    Och grattis igen Majorima till praktiken, såå avis! Nu lär du ju inte bli mindre sugen på en bebis ;)

Nej gud, blir en ordentlig påfrestan på mitt bebismagesug! Men tack för grattis :D Är grymt förväntansfull!
  • Karttikeya
    Momalicious skrev 2011-12-24 22:55:10 följande:
    Vid 2 i natt är det ganska exakt ett år sedan jag vaknade av värkar! Åh, vad fort det gått! Längtar tills man får göra om det. Både jag och sambon är riktigt sugna. Antagligen börjar vi försöka nästa höst/vinter! :)

Samma här!! :)) Blir spännande o se hur snabbt det går denna gång :))

Mitt första mål är dock att gå ner i vikt. Började idag. :)) ska försöka säga det till många så ingen försöker leda in mig i frestelse På måndag ska jag få min julklapp så jag kan börja träna <3 nya träningsskor!
  • Karttikeya

Jag hade äl 7e april o bf 28e december ;) 

Nästa gång ska vi nog planera liite bättre. Därför tänker jag ta ut spiralen i början på april 2013. Tar det sig på första försöket kommer jag garva högt, haha.  

• Karttikeya
    Mama Jessie skrev 2011-12-28 10:09:43 följande:
    2barns: Du får skaffa barn precis när du vill, vi bara undrar varför just december och du ger ju ingen annan förklaring än att du inte vill va gravid när det är varmt och då kan du ju lika gärna satsa på feb-aprilbarn.

Men vill du inte diskutera och höra andras åsikter om när DE vill och inte vill ha barn så behöver du inte kommentera.

Förresten så är det många gånger jag också varit glad att jag inte tänker som dig

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !