Inlägg från: LokesMammi |Visa alla inlägg
  • LokesMammi

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

April barn skrev 2011-11-11 12:31:55 följande:
    Visst har vi Kyss Glad

Hehe ja du han älskar att sitta i soffan så brukar han ha en leklåda med sig, vet inte riktigt när de brukar lära sig detta men han är jätteduktiga ock kryper alltid ner med fötterna först från soffan och sängen. Ganska skönt för man kan sätta han i soffan utan att han åker i golvet Glad
    Vilken duktig kille! Loke dyker med huvudet ner först! =)
    11/1-11 kom världens bästa bebis in i våran familj! <3
  • LokesMammi
    mamma smurfen skrev 2011-11-11 12:54:47 följande:
    Ser ut som ett bustrollGlad
    det är han verkligen! =)
  • LokesMammi
    April barn skrev 2011-11-12 20:12:30 följande:
    Åh vad jag är arg idag!
    Idag skulle vi flyttat in i vår nya 3a, vi har bärt och fixat hela veckan och ställt i ordning därinne och idag tog vi dit de sista sakerna så det var klart, sist skulle vi koppla i diskmaskinen, vad hittar vi inte då massor med svartmögel under hela diskbänken som spridit ut sig under hela köksgolvet samt rummet bredvid, vi misstänker  även yttligare spridning. Sen har ju hyresvärlden avstängd telefon så vi fick googla honom och ringa hans son som hjälper oss få kontakt med han!! Och idag stängde de av elen, internet och allt i vår gamla lägenhet så vi har provosoriskt fått åka till min mamma för att sova och imorgon ska vi börja flytta tillbaka de viktigaste sakerna igen, men jag har ingen aning om vart vi ska bo medans de river upp lägenheten! Faan att han aldrig kan besiktiga lägenheterna ordentligt!! Gråter
    Men fy fan va surt! Dom ska kompencera (heter det så?) er med ett boende tills renoveringen är klar eftersom de har fuskat!
  • LokesMammi
    April barn skrev 2011-11-13 10:01:21 följande:
    Åh det händer något bra denna helg i alla fall. Idag fick jag ett plus så i mitten av juli ska Marcus blir storebror Skrattande
    grattis! va kul!
  • LokesMammi
    thegoddess skrev 2011-11-13 13:59:09 följande:
    Stort grattis april barn!

Ronja har sovit hela natten. Tackar och bugar när jag skulle jobba idag
    Visst är det skönt!

Loke sover bra då o då! Ibland varannan natt o ibland 2 el 3 nätter på rad! Jätte skönt!
    Men idag vaknade han vid 4. Skrek. Sambon gick fram o tillbaka mellan lokes o vårat rum. När min kl ringde hörde jag att han skrek fortfarande 2h senare. Tror han hade ont i magen. Han prutta mkt sa sambon. Jag jobbar delad tur idag! Va kul! Snart dax o jobba igen! :/
  • LokesMammi

Jobbar hellre långa pass än delat! =)
    Napp har vi också fått stoppat in några ggr. Men nu var det ett tag sen sist! Nu inatt vakna han 4. Igår natt vakna han 4 (!!) o gallskrek. Antagligen mardröm för han somna sen hos oss! Två nätter innan utan ett ljud!

• LokesMammi
    Momalicious skrev 2011-11-13 15:59:31 följande:
    Imorgon är det en vecka tills jag får veta vad jag fick på högskoleprovet och snart får jag veta om jag kom in på första antagningen. Åh jag hoppas, skulle vara såååå kul!
    Spännande! Får se om jag kommer in denna gång. Men tror inte det! På den skolan jag sökt är det över 2000 sökande till 200 platser!. :(
  • LokesMammi
    Momalicious skrev 2011-11-14 08:50:52 följande:
    Akta dig anna, annars kanske jag och knackar på dörren snart :)

Vi tycker att tre år emellan skulle bli rätt bra. Om jag får bestämma helt kommer nästa runt augusti/september/oktober 2013. Men det är ju inte säkert att man får det.

Elliot vägrade somna igår. Vid typ 22 somnade han. Han sover fortfarande!
    Tycker också 3 år är bra. Funderar på o ta ut spiralen om två somrar, så vi får nästa i mars/april när loke är 3år! Men får se vad som händerofötter! =) Sambon vill inte att vi skaffar nästa förrän vi bor i hus! Men det kan ju dröja hur länge som helst! Jaha? säger han då!
    Men blä!
  • LokesMammi
    Mama Jessie skrev 2011-11-14 09:17:01 följande:
    Moma: ja det kan ju dröja många år innan det är dags då:). Jag, som inte ens har en kille, vill inte vänta till jag har pluggat färdigt och fått fast jobb. Det är ju typ 5 år framåt! Jag får nog börja se mig om efter min stora kärlek nu:). Vilken nätdejttingsajt är bäst;)?
    Jag hitta min sambo på spraydate! =) Eller rättare sagt, det var han som hitta mig! ;)
Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !