Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Grattis till ett +

Här har jag en mkt varm liten vatten kokare typ han hade 39,9 feber igår kväll + misstänkt ögoninfalamtion som jag tror jag skrev igår.
    Idag har han fortfarande feber på 40,1 och ja han vill sova bara och mammig och vägrar dricka och äta.
    Så han har iaf fått välling som han drack och saften han drack kl 06.00 men sen har han vägrar stoppa något i munnen.
    Har tid kl 14.00 hos läkaren.   

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    Var hos läkaren idag elias har fortfarande feber skit.
    Men iaf han undersökte hel elias iaf öronen halsen ögonen lugorna och allt var okej.
    Men han har hosta och förkyld och feber.
    Jätte mammig gråter för det minsta lilla ja inte elias längre elias r en mkt glad kille men nu e allt bara kass för honom
    Febern går fan i mig INTE ner !!!
    Han vägrar dricka äta så jag försöker ge honom ibland vill han ibland inte och bara sover men ändå inte    
    Skulle kontakta honom igen om det blev bara värre.
    Och åka in om han skulle bli slapp.
    Och så behövde han inte bli inlaggd än iaf .
    Nu bara ha koll på honom.      
  • 3 barns mamma84

Täker på Loke hoppas han blir bättre snart !!
    Så hämskt nr våra små har det dåligt

Elias sover än men gråter ibland.
    Varför fungerar inte panodilen för ????????
    Hur länge ska han ha feber och så högt !!!
    Fan också.

Nu ska jag sova mannen min  en grin pelle just nu
    Ska man sova på soffan hmmm kanske kanske inte de e frågan .         

• 3 barns mamma84

Mina tankar kring min Elias är jobbigt.
    Jag kan INTE förstå hur långt det ska gå med att få hjälp !!!
    Han har fortfarande feber lika varm som tevatten !!!
    Han kokar upp Gråter alvedon hjälper inte alls.
    Hur mkt ska jag trycka i hans rumpa med alvedon för att feber skiten ska släppa ????? Gråter
    Han är inte sig själv lngre och jag gråter snart blod av att han har så dåligt.  

Mina problem hmm ja det är just detta varför kan barn inte få vara friska !!!       

• 3 barns mamma84
    April barn skrev 2012-02-29 09:07:56 följande:
    Testet imorse var negativt, precis som väntat... Känns som det aldrig kommer bli vår tur igen Rynkar på näsan

Tråkigt att det vissade neg

• 3 barns mamma84
    Stronza simpatica skrev 2012-03-01 00:33:59 följande:
    Usch nu kom det in en tjej i mitt rum som precis gjort ks och jag hade somnat och var så lugn så och efter att ha hört hennes jämmer över smärtan minns jag hur jävla ont det gör efteråt och nu är jag allt annat än lugn:(! Kommer INTE kunna sova i natt!!!
    Det behöver inte göra ont alls Jag hade piss ont med amadeus då jag blev snittad men fick komplikationer.

Med med Elias ja herregud jag skrattade igenom hela snittet då jag vart så hög av spinalbedövningen hahaha skrattade hela vägen tills Elias tittade ut jag var såååååå hög *Asg* Efter det var allt helt underbart jag sov ingenting då jag mådde så bra och bedövningen släppte efter ca 4 timmar men jag låg på uppvakningen i egen rum med sambon och Elias och där låg jag i sängen och gosade med honom. Sen efter 4 timmar kom jag ner till BB avdelningen från förlossningsavdelningen med sambon och Elias. Tittade på film när han sov brevid mig och på kvällen skulle jag upp o gå gjorde det med barnmorskan 3 ggr på kvällen o natten och gjorde jag det själv på natten och morgonen och på eftermiddagen kl 12 kom sambon och hämtade mig kl 12 tiden och vi åkte hem . Lite ont vid snittet några veckor men sen var det okej   
    Stort Lycka till gumman och grattis till bebisen säger jag redan nu  
  • 3 barns mamma84

Mens skit jag trodde den skulle komma igår ju som den skulle.
    Men jag har tänkt på en sak.
    Varje månad har 30 eller 31 dagar men februari hade ju bara 29 dagar kan det vara så att mensen inte kommer då utan nu i mars månad ?
    Har molvärk men inte så det gör ont utan det finns likom där men inga andra symtomer likom.
    Trodde den skulle komma i går kväll natt men då blev det ingen mens denna månad då .    

• 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2012-03-01 07:53:32 följande:
    Cykeln går ju inte efter hur månaderna ser ut, utan efter hur lång den är. Så ja, förmodligen kommer den nu i mars om du inte är gravid.
    Hur lång mens cykeln är alltså ?
    Hmm min e bara 2 dagar :-/ från 7 dagar till 2 dagar nu bara.
    Så äl har jag faktist ingen anning om och inte häller om hur lång cykeln min e nu .
    Innan 28 dagar nu vet jag inte.   
  • 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2012-03-01 07:51:04 följande:
    Om 40 minuter! Eller hur ligger Italien i tiden jämfört med oss? 8.30 var det iaf! :D
    åååh snart har vi trådens första tillskott från 2010 wooohoooo !!!
  • 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2012-03-01 08:00:28 följande:
    Hur lång cykeln är brukar inte bero på hur många dagar man blöder. Senaste mensen blödde jag 1,5 dag men cykeln var ändå lika lång, t.om. Längre. Så du får väl vänta. :)
    Oh okej.
    Ja men då blir det att vänta.
    Jag som trodde den skulle komma varje månads slut DUMMA mig .  
Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !