Stronza simpatica skrev 2012-03-01 00:33:59 följande:
Usch nu kom det in en tjej i mitt rum som precis gjort ks och jag hade somnat och var så lugn så och efter att ha hört hennes jämmer över smärtan minns jag hur jävla ont det gör efteråt och nu är jag allt annat än lugn:(! Kommer INTE kunna sova i natt!!!
Det behöver inte göra ont alls
Jag hade piss ont med amadeus då jag blev snittad men fick komplikationer.
Med med Elias ja herregud jag skrattade igenom hela snittet då jag vart så hög av spinalbedövningen
hahaha skrattade hela vägen tills Elias tittade ut
jag var såååååå hög *Asg* Efter det var allt helt underbart jag sov ingenting då jag mådde så bra och bedövningen släppte efter ca 4 timmar men jag låg på uppvakningen i egen rum med sambon och Elias och där låg jag i sängen och gosade med honom. Sen efter 4 timmar kom jag ner till BB avdelningen från förlossningsavdelningen med sambon och Elias. Tittade på film när han sov brevid mig och på kvällen skulle jag upp o gå gjorde det med barnmorskan 3 ggr på kvällen o natten och gjorde jag det själv på natten och morgonen och på eftermiddagen kl 12 kom sambon och hämtade mig kl 12 tiden och vi åkte hem . Lite ont vid snittet några veckor men sen var det okej
Stort Lycka till gumman och grattis till bebisen säger jag redan nu